משחק הנווטים – חווית טיולים חדשה בהרי יהודה

"משחק הנווטים" הוא משחק ניווט ואסטרטגיה אינטראקטיבי העובר בנקודות ציון היסטוריות בנוף הרי יהודה. והופך את הביקור במלון לחוויה של נוף, טבע, ומורשת

התאחדות מלונות הרי יהודה וירון אי"ש טיולים, יזמו משחק ניווט ואסטרטגיה חדש ואינטרקטיבי המבוסס על התוכן של 60 שנה למדינת ישראל: "משחק הנווטים" – משחק "חפשו את המטמון" מלהיב המתקיים כתחרות למשפחות האוהבות לטייל, במסלול מרתק בהרי יהודה.

"משחק הנווטים" הוא משחק ניווט ואסטרטגיה אינטראקטיבי העובר בנקודות ציון היסטוריות בנוף הרי יהודה. והופך את הביקור במלון לחוויה של נוף, טבע, ומורשת.
אורחי המלונות נווה אילן, צובה, נווה שלום, מעלה החמישה ויד השמונה, יוזנקו למשחק ביום ששי 12.6 בשעה 11:00 שיימשך עד למחרת – שבת בשעה 14:00.

המשחק מבוסס על מספר רב של נקודות ציון משלבות נקודות עניין, נקודות נוף ותוכן. תוכן המשחק, הרמזים והחידות, מביאים את המשתתפים לנקודות ציון היסטוריות בנוף הרי יהודה.
על המשתתפים לבחור את הנקודות הנכונות מבחינת ניקוד בפרק הזמן הנתון ולהגיע לסיום עם מירב הנקודות. המטלות משמשות בסיס למידה חוויתי,

המשתתפים יקבלו מפה עליה מסומנות נקודות תמונות וחידות. על המשתתפים להחליט מהו הציר המתאים להשגת מירב הנקודות, לעבור בתחנות המשחק ולפצח את החידות בעזרת רמזים הנמצאים בשטח ומחוצה לו . המשתתפים יוכלו להשלים מידע מנקודות אינטרנט הנמצאים במלונות.

המשחק הינו ללא תשלום לאורחי מלונות הרי יהודה
להזמנת לינה במלונות הרי יהודה ולפרטים על משחק הנווטים:
www.touryoav-hotel.org.il

מלון C-Hotel נווה אילן
שוכן בלב הרי יהודה, טובל בירוק ובטבע. ממוקם במושב נווה אילן, סמוך לכביש מס' 1, באמצע הדרך המובילה מתל-אביב לירושלים.
מיקום המלון מהווה שילוב מושלם לחובבי טיולים רכובים ורגליים, אוכל אתני ייחודי מכפרי הסביבה, ואווירה פסטורלית המבטיחה חופשה מהנה בסגנון אחר.
להזמנות: 6556*

וואחת אל אלסלאם – מלון נווה שלום
למידע נוסף: 02-9993030. [email protected]

מלון צובה – קיבוץ צובה
למידע נוסף: 02-5347000. www.tzuba.co.il

מלון "מעלה החמישה"
מלון מעלה החמישה הוא נקודה מושלמת לטיולים באיזור – אבו גוש הציורית, פארקים לאומיים, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים וכן מנזרים ויקבים סמוכים הפתוחים למבקרים.
www.maale5.co.il

בית ההארחה יד השמונה – מושב יד השמונה
שוכן בנוף הררי מרהיב הטובל בירק על רקע מישור החוף והים המשתרעים הרחק מערבה. בתי העץ שיובאו מפינלנד מעניקים אווירה רגועה ופסטורלית. המקום נמצא כ-10 דקות נסיעה מירושלים וכ-35 דקות מתל אביב. בית ההארחה מציע למבקרים מגוון של אפשרויות וחוויות:
למידע נוסף: 02-5343956 . [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר