מתכונים של פאולין – 48 כרטיסיות

עוף אפוי בבירה, דג מרוקאי עם קוסקוס מלא ותמרים, לביבות אפונה ונענע, ניוקי סלק ברוטב תרד, טראט שזיפים ושמנת חמוצה שלא נשאר ממנו פירור, עוגת גזר ושזיפים, מוס ריקוטה ותות. זו רק טעימה מתוך מארז המתכונים של פאולין שובל, היוצא לשוק לקראת החגים

מתכונים של פאולין – 48 כרטיסיות
מאת פאולין שובל
בהוצאת play records
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪
להשיג ברשת סטימצקי, צומת ספרים, ובכל החנויות המובחרות

עוף אפוי בבירה, דג מרוקאי עם קוסקוס מלא ותמרים, לביבות אפונה ונענע, ניוקי סלק ברוטב תרד, טראט שזיפים ושמנת חמוצה שלא נשאר ממנו פירור, עוגת גזר ושזיפים, מוס ריקוטה ותות. זו רק טעימה מתוך מארז המתכונים של פאולין שובל, היוצא לשוק לקראת החגים.

פאולין שובל, אשת קולינריה ומשתתפת פופולרית ב "מאסטר שף 3", ממשיכה את דרכה בתחום הקולינריה, עם מארז מתכונים הכולל 48 מתכונים כשרים, מקוריים, ומסורתיים.
כרטיסיות המתכונים כוללות תמונות, טיפים, והמלצה על יין טוב בחסות "איש הענבים" – חיים גן.
כל מתכון מלווה בקוד QR המאפשר קבלת רשימת הקניות הנדרשת להכנת המתכון היישר אל הטלפון הנייד דרך אפליקציית ShopEat.

המארז מעוצב בסגנון קליל וידידותי למשתמש, מה שהופך אותו לעוזר אישי וצמוד במטבח, והוא מיועד גם לבשלנים מתחילים וגם לבעלי ניסיון עשיר.

פאולין שובל אומרת: "ריכזתי במארז זה את כל המתכונים האהובים עליי ביותר, קלים להכנה ופשוטים הן מבחינת חומרי הגלם, והן מבחינת תהליך ושלבי ההכנה. בימינו, לאף אחד אין זמן לבשל מאכלים מסובכים מדי ולבלות במטבח שעות ארוכות. המארז הוא פרי יצירתי, לאירוח מושלם קליל ונוח למארח. כמו כן היה חשוב לי לתת ערכים מוספים למארז, עם אפליקצייה חכמה המקילה על איסוף המצרכים, המלצות ליין וטיפים לכל מתכון, בכדי ליצור חוויה מהנה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר