מתנה ישראלית מקורית לחג: הספר תכלת וארגמן מאת הכוריאוגרף ומעצב התלבושות בארי אבידן

וגם בובות לאום ישראליות לבושות בתלבושות מחול ישראלי. הספר מיועד לכל חובבי המחול, האופנה, התרבות, ההיסטוריה והאומנות בארץ ומתאים כמתנה שתישאר בבית גם לדורות הבאים

בארי אבידן – כוריאוגרף ותיק ומוכר, במאי ומעצב תלבושות פולקלור ישראלי לבמה כבר שנים רבות, ניצל את שנת הקורונה הראשונה שבמהלכה הושבתו כל פעילויות להקות המחול בארץ, לכתיבת היצירה המפוארת של חייו: הספר המיוחד ומרהיב העין "תכלת וארגמן", המהווה מסמך היסטורי ותרבותי מיוחד שמציג את הישראליות מזווית קצת שונה – תלבושות הפולקלור כמייצגות תרבות של עם.

צילום משה גלבר

331 עמודי הספר, מאגדים מידע על העשייה הענפה בתחום זה במהלך 100 השנים האחרונות. הספר מעביר את הקורא במנהרת זמן מרתקת, מרהיבה, צבעונית ומעוצבת, הכוללת לצד קטעי ארכיון נדירים גם מאות צילומים עכשוויים יפהפיים ומושקעים, המהווים חוויה ויזואלית.

עיצוב בארי אבידן. צילום משה גלבר

הספר מיועד לכל חובבי המחול, האופנה, התרבות, ההיסטוריה והאומנות בארץ, ומתאים כמתנת חג אך לא רק, שעשויה להישאר בבתים רבים גם לדורות הבאים. בנוסף לספר ניתן לקנות גם זוג בובות לאום, המעוצבות באחת התלבושות אותן עיצב בארי אבידן.

עיצוב הבובות בארי אבידן. הדמיה נעמי שפירא

עריכת הספר ועיצוב גרפי – נעמי שפירא. הדפסה וכריכה – דפוס ע.ר. תל אביב. המחיר 219 ₪. מחיר זוג בובות 159 ₪. מחיר ספר וזוג בובות 339 ₪.

לקניית הספר והבובות: 052-3261911, ובמייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר