סל הקניות של שחר 957: מאכלים ומוצרים לחגי תשרי תשפ"ב 2021

בסל שלנו השבוע: מנות מוכנות ומוצרים לבישולי החגים – הרבה חגים והרבה הכנות ובישולים: קינוחים – תגלית משמחת, מנות מוכנות לחג – אופציה מוצלחת במחיר נוח, חליטת רימונים – לאוהבי רימונים, סילאן טבעי 100% תמרים – טוב כמו האחרים, וגם עוגת דבש בחושה ושפע שוקולדים במגוון טעמים ואריזות כדי שיהיה חג מתוק ושמח

קינוחים של שייפ פטיסייר

צילום תמוז רחמן

הדיאטנית הקלינית והקונדיטורית תמר שילון, היא הבעלים של מפעל מיוחד שנפתח בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. היא מציעה מתוקים בקונספט שונה מזה שאנו מורגלים בו – כאלה שנעשים ללא תוספת סוכר, עם תוספת של חלבון וסיבים תזונתיים, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים ידידותיים (ביחס למקובל בתחום), כגון מספר פחמימות נמוך, כאשר כל אלה מצוינים על גבי האריזות. המוצרים נמכרים לרוב אונליין ונשלחים ללקוחות הביתה, וכעת לקראת החג ניתן לרכוש אותם גם במקום. ההקפדה על חומרי גלם ידידותיים יותר משפיעה לעיתים על המרקם ועל הטעם, אבל אלה שטעמנו לא יצרו בנו את התחושה שאנו מתפשרים כדי לשמור על הבריאות ועל הגזרה, כפי שלרוב אנו מרגישים במתוקים נטולי סוכר, לדוגמה. כן, החך צריך לעיתים להתרגל למרקמים וטעמים קצת אחרים, כמו הבראוניז שיש בהם קמח כוסמין, אבל החוויה בסך הכל מספקת מאוד. לקראת החג אפשר לרכוש כאן מאפינס בלונדי קטנטנים בטעמי תפוח בדבש או גזר ותבלינים, ופרלינים איכותיים במיוחד בטעמים שונים לחג, הנמכרים גם כמארזי מתנה. ההיצע הקבוע כולל גם חטיפי סניקרס, טבלאות שוקולד, עוגיות חנק ועוד. עד 199 שקלים. להשיג באתר, וולט, וב-052-4881818.

בשורה התחתונה: שמחנו לגלות את המתוקים האלה

מנות מוכנות לחג מסדרת המטבח הישראלי של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

גילוי נאות: ניגשנו לבחון את המנות החדשות של הרשת בחשדנות רבה. כמה טעימה יכולה להיות מנה של נתחי בקר ביין עם ירקות שורש ופטריות, שהוכנה מראש במפעל מזון ונקנתה בסופרמרקט? התשובה היתה חיובית הרבה יותר מכפי שיכולנו לדמיין. כן, יש במנה הזו סוכר; כן, פטריות השמפיניון המהוות 1.6% מהתכולה, כלל לא מורגשות או נראות לעין; וכן, הבשר במקור קפוא ולא טרי. למרות זאת, זו היתה מנה מוצלחת – איזון טוב של טעמים, לבשר היה מרקם קל ללעיסה, ההשפעה של היין היתה מורגשת וחיובית, ויש כמות מספקת של גזר, בצל וקולרבי. גם תחתיות ארטישוק ממולאות בשר בקר היו מנה מוצלחת. התחתיות גדולות יחסית, יש בכל אחת מהן כמות טובה של בשר וירקות, והטיגון שעברו לא היה דומיננטי מדי. רק כדאי לחמם אותן על מחבת ולא במיקרוגל. ההשקה כוללת, בנוסף, גם לשון בקר בסגנון מזרחי, קציצות דגים ברוטב פיקנטי, וקיגל בסגנון ירושלמי (חלק מהמנות מכילות גלוטן). המחיר עד 39.9 שקלים ל-550-800 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אופציה מוצלחת למי שרוצה ארוחת חג טעימה במחיר נוח

חליטת רימונים מסדרת World of fruits של פומפדור

אנחנו לא בטוחים שמזג האוויר החם מצדיק שתייה של תה, אבל אם אתם יושבים במזגן בימי החג ורוצים לחמם קצת את הגוף, ייתכן שזה הדבר הנכון לעשות. התה החדש משתלב מצוין עם אווירת החג – הוא מכיל תערובת של פירות עם תרכיז מיץ רימונים, הנותן לתה את הטעם שלו. הטעם יותר עדין מזה של מיץ רימונים, ואם תקררו אותו הוא יהפוך להיות מיץ כיפי במיוחד. המחיר עד 20.9 שקלים ל-14.9 שקלים. להשיג ברשתות המזון והשיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: צריך לאהוב את טעם הרימון כדי ליהנות מהתה הזה

סילאן טבעי 100% תמרים של מאסטר שף

שגרירות דובאי בישראל יש, טיסות ישירות בין ישראל לבין דובאי יש, עכשיו יש גם סילאן המבוסס על תמרים הגדלים בדובאי ומיוצר באותה מדינה. הסילאן מכיל תמרים בלבד, ללא תוספת של סוכר או מים, ונמכר בשלוש אריזות שונות: שני בקבוקים לחיצים בנפחים שונים, וצנצנת זכוכית אחת. ככל שאנו מצליחים לזהות, לא הבחנו בהבדל בין הטעם של הסילאן החדש לזה של סילאן הוותיק שאנו רגילים לצרוך. המחיר עד 21.9 שקלים ל-470-700 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה, למרות הגימיק הדובאי, לא מדובר במוצר שונה באיכותו

בקצרה

צילום יעל האן

חברת אחוה חוזרת לשווק את עוגת הדבש הבחושה, שהיא מציעה מדי שנה. המחיר גם הוא לא השתנה – 5 שקלים ל-400 גרם. הנקודה המשמעותית לטובתה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום אימג' ארט

חברת נאוברנד החלה לשווק את הדבש של חברת JAKOBSENS הדנית. הדבש נמכר באריזות אישיות שניתן לקחת לכל מקום. כל אריזה מכילה 8 גרם דבש. עד 14 שקלים ל-12 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום יעל האן

מוצר חדש של חברת אחוה: ממרח טבעוני בטעם שוקולד המיועד לכריכים ולאפייה. המחיר עד 8.90 שקלים לאריזת 400 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק פרט לרשת רמי לוי שיווק השקמה – למה? ככה.

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג לואקר, מציעה את 'המיטב של לואקר' – מארז 200 גרם מיני חטיפי וופל ממולאים ומצופים שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן. המוצרים ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים. המחיר 22 שקלים. להשיג בשופרסל, רמי לוי, טיב טעם ועוד.

לואקר ורד הדולומיטים מוצע בשני טעמים חדשים: פרלינים בצורת פרחי שוקולד לבן ושוקולד מריר במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז. אריזת חג של 12 פרלינים שוקולד לבן, ושל 12 פרלינים שוקולד מריר. המחיר 22 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.

צילום אפרת אשל

במחלקת הבונבוניירות מוצעות אלה של מרסי. אוסף שוקולדים ב-8 טעמים, כאשר כל אצבע שוקולד חלב או מריר עטופה בנפרד, והכול באריזה מעוטרת בעיצוב לראש השנה.  מחיר מבצע ל- 250 גרם – 21 שקלים, 400 גרם – 45 שקלים. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר