מתנה לחברי מועדון לקוחות אספרסו בר: 12 כוסות קפה בשנה

רשת "אספרסו בר" מעניקה לחברי מועדון הלקוחות שלה 12 כוסות קפה חינם לשנה הקרובה. הרשת, שהגדילה לאחרונה באופן משמעותי את נפח פעילותה העסקית, מעניקה ל- 900 חברי מועדון הלקוחות שלה הטבה מיוחדת – כרטיס חבר חדש, ברוח ובצבעי המותג. הכרטיס טעון ב- 12 כוסות קפה לחבר למהלך השנה הקרובה

רשת "אספרסו בר" מעניקה לחברי מועדון הלקוחות שלה 12 כוסות קפה חינם לשנה הקרובה. הרשת, שהגדילה לאחרונה באופן משמעותי את נפח פעילותה העסקית, מעניקה ל- 900 חברי מועדון הלקוחות שלה הטבה מיוחדת – כרטיס חבר חדש, ברוח ובצבעי המותג. הכרטיס טעון ב- 12 כוסות קפה לחבר למהלך השנה הקרובה.

עם הצגת הכרטיס, יוכלו הלקוחות לקבל בחינם כל אחד ממשקאות הדגל של הרשת: אספרסו, הפוך, מקיאטו, קפוצ'ינו, לטה, שוקולטה, משקאות אייס, סיידר חם, מגוון חליטות התה ועוד.

פרט לכך, מעניק כרטיס החבר הנחה קבועה של החל מ-5 אחוז בכל סניפי הרשת, מבצעים מיוחדים בסניפי הרשת, ומבצעים עם גורמים מסחריים שונים (חנויות, בתי קולנוע, מעדניות ועוד). סך ההשקעה של רשת "אספרסו בר" בהפקת הכרטיס ובהטבות הנלוות אליו: כ- 135 אלף שקל.

900 חברי המועדון כוללים לקוחות קבועים וותיקים,vip, אנשי עסקים וצעירים, הנוהגים לבלות בסניפי הרשת בשעות הערב והלילה, אמהות צעירות המבלות בבקרים בסניפים השונים, ועוד.

לדברי נורית רווה, בעלים ומנכ"ל משותף: "הנסיון מלמד, כי רמת השימוש בכרטיס ובהטבות הנלוות גבוהה מאוד. הדבר מאפשר לנו ליצור קשר מתמשך עם קהל לקוחותינו ולשוב ולאתר בכל פעם מחדש את צרכיהם והעדפותיהם".

לפני שנה וחצי החלה "אספרסו בר" בתהליך מיתוג מקיף, המבוסס על עיצוב בקווים נקיים ועל צבעי לבן- ירוק- שחור, שהעניק לסניפים חזות דומה אך לא אחידה, בהתאם לפילוסופיה של "אספרסו בר", הדוגלת בפיתוח זהות עצמאית של כל סניף תוך שמירה על ערכי יסוד רשתיים: קפה איכותי, הגשה אישית ויצירת חוויה.

על בסיס הפילוסופיה הזו נבנתה אסטרטגיה עסקית, שמבדלת את "אספרסו בר" מכל רשתות הקפה האחרות: כל סניף וסניף נושא מאפיינים ייחודיים, הן בתפריט והן בשעות הפעילות, שנועדו לתת מענה לקהל הלקוחות שהוא משרת ולסביבה שבה הוא ממוקם. הרשת מונה כיום שישה סניפים – חמישה בתל-אביב ואחד בהרצליה.

סניפי רשת "אספרסו בר"
אספרסו בר אבן גבירול, אבן גבירול 84, תל-אביב
אספרסו בר רוטשילד, רוטשילד 8, תל אביב
אספרסו בר יהודה המכבי, יהודה המכבי 56, תל-אביב
אספרסו בר רמת אביב, קניון רמת אביב
אספרסו בר דיזינגוף, דיזינגוף 166, תל-אביב
אספרסו בר הרצליה, קניון שבעת הכוכבים הרצליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר