מתרחב השימוש בקפה איכותי שמחירו יכול להגיע ל- 220 דולר לקילו

בארה"ב נוצרת נישה של קפה "לעשירים". נישת הקפה המשובח מייצגת שוק בהיקף של 11 מיליארד דולר. זאת על פי דו"ח של האגודה האמריקנית לקפה מיוחד

ככל שמתרגלים לכוס קפה איכותי, כך עולה רף הביקושים שלנו לקפה משובח במיוחד.
אחת התופעות המתרחשות עתה בארה"ב, היא חדירה של סוגי קפה משובחים, אשר מחיריהם מגיעים עד ל- 220 דולר ויותר לקילוגרם.

בארה"ב, שעד לפני כעשרים שנה בלטה בקפה מהגרועים בעולם, שהיתרונות היחסיים שלו התבטאו במחירים הזולים, נוצרת נישה של קפה "לעשירים" אשר הפולים שלו גדלים במקומות אקזוטיים, ובחוות 'בוטיק'.

"אסור להוסיף לקפה המשובח סוכר או חלב, כדי שלא להתחרות בטעם המתוק הטבעי של סוג קפה זה", אומר אחד המבקרים, לאחר שלגם כוס קפה איכותי.

נישת הקפה המשובח מייצגת שוק בהיקף של 11 מיליארד דולר. זאת על פי דו"ח של האגודה האמריקנית לקפה מיוחד.
בין סוגי הקפה המשובחים – Hacienda la Esmeralda Ge הגדל בפנמה, ואשר לטעמו ניחוחות של פרחים ופירות, קפה סט. הלנה הגדל באי אליו הוגלה נפוליאון, וכן גם הקפה Kopi Luwak הגדל באינדונזיה.

התייחסות TRENDS: כשם שהצרכנים למדו להעריך יין משובח, ובכך האיצו תהליך של התמחות מקצועית בייצור יין טוב יותר במחירים סבירים, כך, יש להניח, יקרה גם בתחום הקפה.
רף הטעם של אוהבי הקפה מוצב מדי שנה גבוה יותר, ואנחנו נראה בעתיד הלא רחוק התרחבות של תחום הקפה המשובח, כאשר שטחי הגידול של הזנים המשובחים יגדלו. יתכן שנראה גם רשתות קפה אשר יציעו גם קפה משובח, או הקמתן של רשתות מיוחדות לכך.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר