נובל ו- NCR מביאות לינוקס אל נקודות המכירה: מציעות לינוקס על פלטפורמות NCR POS

ההסכם בין נובל ו- NCR שהנה אחת מספקיות פתרונות אוטומציית חנויות הגדולות בעולם; יוצר שילוב מאובטח ואמין של פלטפורמת חומרה ותוכנה, הזמין עבור קמעונאים הפורסים פתרונות POS מבוססי לינוקס

החברות NCR ונובל חתמו על הסכם גלובלי, שנועד להציע את Novell Linux POS על מסופי נקודת מכירה קמעונאיים NCR Real POS.

ההסכם בין נובל ו- NCR שהנה אחת מספקיות פתרונות אוטומציית חנויות הגדולות בעולם; יוצר שילוב מאובטח ואמין של פלטפורמת חומרה ותוכנה, הזמין עבור קמעונאים הפורסים פתרונות POS מבוססי לינוקס.

על פי תוכניות NCR תוצע בעתיד Novell Linux POS גם לקיוסקים NCR Easy Point ולעמדות תשלום-עצמי NCR FastLane.

"אנו רוצים לספק לקמעונאים את היכולת להטמיע את אסטרטגיית התוכנה הנבחרת שלהם כאשר הם משתמשים בפתרונות החומרה שלנו למיכון חנויות", אמר גרג איגן, סגן נשיא בחטיבת פתרונות קמעונאיים ב- NCR. "Novell Linux POS מתאימה באופן אופטימלי לסביבה הקמעונאית, ואנו מאמינים כי היא מספקת ללקוחות NCR בתעשייה הקמעונאית את פלטפורמת לינוקס בעלת הביצועים הטובים ביותר עבור פעילויותיהם בחנויות".

עמית כהן, מנהל תחום טכני בנובל ישראל, אומר כי גרסת Novell Linux POS משתמשת בחוזקות של לינוקס ברמה ארגונית כדי לספק אבטחה, חסכון בצורת רישוי זמין ודרישות חומרה פשוטות יותר וחדשנות למשתמשי קצה. יכולות אלה עוזרות לקמעונאים להאיץ יציאת קונים עם המוצרים מהחנויות, לענות לצורכי לקוחות, ולשפר פעילויות כוללות בחנויות.
יותר מ- 30 יצרני תוכנה בתחום הקמעונאי תומכים כיום ב- Novell Linux POS.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר