נודלס בקרמל סויה, עם ארטישוק ואספרגוס טריים

מצרכיםחבילה נודלס 200 גרם3 יח' ארטישוק טריים ומנוקים1 חבילה אספרגוס צעיר וטרי1 גזר, 3 פלפלים בצבעים שוניםחצי כרוב2 שיני שוםרבע קופסא נבטים1 בצלרבע כוס קרמל סויה שמן שומשוםקרמל סויה מערבבים בסיר קטן 1.5 כוסות סוכר וכוס סויה, מביאים לרתיחה ומשאירים דקה נוספת על האש.שמן צ'ילימחממים בסיר כוס שמן, 3 כפיות צ'ילי טחון ו-4 כפות פפריקה מתוקה, על אש נמוכה עד לקבלת צבע כתום אחיד ומעבירים מיד לקערה נוספת לצינון.רוטב חמאת בוטנים בחלב קוקוס: מערבבים בעזרת מטרפה חמאת בוטנים עם חלב קוקוס ביחס שווה.אופן הכנהמבשלים נודלס במים רותחים ומצננים. פורסים לרצועות את הירקות ומניחים בצד. מקפיצים בווק את הירקות לפי דרגת קושי (בהתחלה את הבצל ובסוף את הנבטים ללא פירחי האספרגוס) מוסיפים את הנודלס המבושל, מתבלים בקרמל סויה, שמן שומשום, מקפיצים כדקה נוספת ומוסיפים את פירחי האספרגוס. מתכון מתוך פסטיבל הארטישוק

מצרכים
חבילה נודלס 200 גרם
3 יח' ארטישוק טריים ומנוקים
1 חבילה אספרגוס צעיר וטרי
1 גזר, 3 פלפלים בצבעים שונים
חצי כרוב
2 שיני שום
רבע קופסא נבטים
1 בצל
רבע כוס קרמל סויה
שמן שומשום

קרמל סויה
מערבבים בסיר קטן 1.5 כוסות סוכר וכוס סויה, מביאים לרתיחה ומשאירים דקה נוספת על האש.

שמן צ'ילי
מחממים בסיר כוס שמן, 3 כפיות צ'ילי טחון ו-4 כפות פפריקה מתוקה, על אש נמוכה עד לקבלת צבע כתום אחיד ומעבירים מיד לקערה נוספת לצינון.

רוטב חמאת בוטנים בחלב קוקוס: מערבבים בעזרת מטרפה חמאת בוטנים עם חלב קוקוס ביחס שווה.

אופן הכנה
מבשלים נודלס במים רותחים ומצננים. פורסים לרצועות
את הירקות ומניחים בצד.

מקפיצים בווק את הירקות לפי דרגת קושי (בהתחלה את הבצל ובסוף את הנבטים ללא פירחי האספרגוס) מוסיפים את הנודלס המבושל, מתבלים בקרמל סויה, שמן שומשום, מקפיצים כדקה נוספת ומוסיפים את פירחי האספרגוס.

מתכון מתוך פסטיבל הארטישוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר