נוסעי מחלקת העסקים של דלתא איירליינס בקו ת"א-ניו יורק יכולים להגיע חינם ב- 8 דקות מקנדי למנהטן

בעקבות הסכם קוד משותף בין חברות דלתא ויו.אס הליקופטר, סוכני נסיעות יכולים להזמין טיסת המשך בהליקופטר ללקוחותיהם המגיעים מת"א לניו יורק או המבקשים להגיע ממנהטן לנמל התעופה ע"ש קנדי לקראת טיסתם בחזרה לתל אביב

נוסעי מחלקת העסקים של דלתא איירליינס בטיסות מתל אביב לניו יורק, יכולים מעתה לחסוך זמן יקר באמצעות טיסה בהליקופטר המעביר את הנוסעים ב-8 דקות מנמל התעופה ע"ש קנדי לדאון טאון מנהטן או לרחוב 34 במרכז מנהטן – וכל זאת ללא תמורה.

בעקבות הסכם קוד משותף בין חברות דלתא ויו.אס הליקופטר, סוכני נסיעות יכולים להזמין טיסת המשך בהליקופטר ללקוחותיהם המגיעים מת"א לניו יורק או המבקשים להגיע ממנהטן לנמל התעופה ע"ש קנדי לקראת טיסתם בחזרה לתל אביב.

נוסעי דלתא המחזיקים בכרטיס הנוסע המתמיד של החברה (SkyMiles)ייהנו מתוספת של 500 נקודות (מיילים) בגין כל כיוון של טיסה בהליקופטר.

"דלתא מחויבת להעניק לנוסעים כניסה נוחה לניו יורק. אנו מחפשים תמיד את הדרכים באמצעותם נוכל לכבד את לוח הזמנים הצפוף שלהם", אומרת אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל.

טיסות ההליקופטר ממריאות משער 11 בטרמינל 3 בנמלתעופה קנדי ממנו ממריאות טיסות דלתא מישראל ולישראל.
שרות ההליקופטר משמש את כל נוסעי דלתא איירליינס. נוסעי מחלקת התיירים המבקשים ליהנות משרות זה ומהנקודות המגיעות להם במסגרת מועדון SkyMiles, משלמים 159 דולר עבור כל כיוון של טיסה בהליקופטר.
נוסעי דלתא מתל אביב הנוחתים בשעה 07:00 בניו יורק יכולים ליהנות מ"טיסת ההמשך" למנהטן הממריאה בשעה 08:15 וב- 09:30, ואלו הממריאים מניו יורק לתל אביב בשעה 21:10 יכולים להתחיל את הטיסה לתל אביב במנהטן בשעות 18:00ו- 19:30.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר