נטיעות ט"ו בשבט בחוותו של שי דרומי: כרם גפנים קברנה סוביניון ומרלו ומטע זיתים

הכרם יתפרש על פני כ-3 דונם, ובו יטעו כ-450 גפנים צעירים מזן קברנה סוביניון ומרלו. כמו כן ינטע מטע זיתים של 350 שתילי עיצים שיצטרפו למטע הקיים של דרומי. הנטיעות יתקיימו כחלק מהתמיכה בדרומי וכסמל האחיזה ופיתוח הקרקע

כרם ענבים חדש ינטע לקראת ט"ו בשבט ב-2 בפברואר בחוותו של שי דרומי סמוך לישוב מיתר בנגב, ביוזמה של בוקרים, חקלאים וחברים של שי דרומי, בשיתוף אמב"ל (ארגון מגדלי הבקר לבשר), התאחדות חקלאי ישראל, ארגון מושבי הנגב ומועצות אזוריות.

הכרם יתפרש על פני כ-3 דונם, ובו יטעו כ-450 גפנים צעירים מזן קברנה סוביניון ומרלו. כמו כן ינטע מטע זיתים של 350 שתילי עיצים שיצטרפו למטע הקיים של דרומי. הנטיעות יתקיימו כחלק מהתמיכה בדרומי וכסמל האחיזה ופיתוח הקרקע.

האירוע ב-2 בפברואר יחל בשעה 07:30 בשיירה של כ-300 איש שארגן חברו של דרומי, עופר עזרא, שתצא מזיכרון-יעקב, כאשר כל אחד מצויד בשתיל. מלאכת הנטיעות תחל בשעה 10:00 בבוקר.

חיים דיין, מנכ"ל אמב"ל, אומר כי נטיעת הכרם ומטע הזיתים בחוות דרומי, מסמלת את האחיזה בקרקע ואת מאבקם היום יומי של החקלאים, מגדלי הבקר והצאן בהגנה על האדמה.

החוואי שי דרומי נתון במעצר מאז שבת 13 בינואר, על שירה בגנבים בניסיון להגן על חוותו.

מוקי אזולאי, מחבריו של דרומי המארגנים את האירוע, מוסיף: "אנו אומרים לכל הספקנים שהספיקו השבוע להספיד את החווה, כי העבודות בחווה נמשכות במרץ, ואנו נדאג ביחד לתחזק אותה ולשמור עליה בשביל שי עד שיצליח לצאת ממקום כלאו ולהוכיח את האמת האחת והיחידה: שי הגן על חייו ויש לשחררו מיד".
עוד מציין אזולאי כי משתלות רבות תומכות ומעבירות שתילי עצים, ואנשים רבים המביעים תמיכה והבנה צפויים לקחת חלק באירוע הנטיעות.

הציבור מוזמן. הכניסה לחוות דרומי מהישוב מיתר, ויוצבו שלטי הכוונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר