נפתחה בראשון מיני פרסקו

שף אליעזר לויה (פרסקו בר-בשר, קזנקי, לבנטיני) ובעלי רשת "קרל ברג" פותחים בראשל"צ גירסה משונמכת וזולה של מסעדת הבשרים מרחובות

בראשל"צ  נפתחה מסעדונת מיני פרסקו, כאשר השף אליעזר לויה (טאבון, דקוטה, קזנקי ולבנטיני) ממשיך את הצלחתה של המסעדה ברחובות, ויחד עם רשת "קרל ברג" ואשר בקשיש מקבילה למסעדת הבשר והגריל שהקים לפני שנה ברחובות.

מיני פרסקו קטנה ואינטימית יותר, ולויה מגיש בה את מנות הבשר שלו יחד עם פסטה, סלטים וכריכי בשר. הרעיון מאחורי המקום החדש היה ליצור תשובה זולה ואטרקטיבית במיוחד המתאימה לקהל יעד רחב, בין היתר גם לקהל צעיר.

מיני פרסקו ממוקמת ברחוב משה בקר 11, באזור התעשייה הישן של ראשון לציון ולא רחוק מהסניף הראשל"צי של רשת חנויות הבשר של קרל ברג. במסעדה כ- 40 מקומות ישיבה, ומוגשות בה ארוחות בוקר בכל שעות היום.

בתפריט: עלי גפן בלקני (15 ₪), חלומי בגריל (15 ₪), פלפלים קלויים עם גבינת המאירי (15 ₪), רול עיזים (15 ₪), פנה נתחי עוף בחלס קוקוס וקארי (30 ₪), פנה קרבונרה (30 ₪), כריך קורנביף (30 ₪), קבב רומני (30 ₪), נקניקיות פרטיציאן או פרנקפוטר (30 ₪), בייבי ריבס (40 ₪), קלמרי מטוגן ברוטב טרטר (40 ₪),

שף אליעזר לויה אומר על פתיחת מיני פרסקו: "המצב היום מחייב היערכות מחודשת בכל מה שקשור לעלויות ותמחור. מבלי לפגוע באיכויות חומרי הגלם תוך כדי שמירה על רף גבוה של מנות, יצרנו מקום חדש ומזמין הפונה בין היתר גם לאוכלוסיה צעירה יותר, ולא מחייב ארוחה שלמה במחירים אסטרונומיים".

מיני פרסקו
רח' משה בקר 11, א.ת. ישן ראשל"צ
טל. 03-9665449
א' – ד' 12:00 – 24:00, ה' – ש' :0012 – 04:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר