נפתח בירושלים מלון הבוטיק HARMONY HOTEL מרשת מלונות אטלס

המלון בן 50 החדרים ממוקם במדרחוב נחלת שבעה, מרחק דקות הליכה מהעיר העתיקה. זהו המלון החדש הראשון שנפתח במרכז ירושלים מזה שנים

בירושלים נפתח מלון הבוטיק הרמוני, מלונה החדש של רשת מלונות הבוטיק אטלס.
המלון בן 50 החדרים ממוקם במדרחוב נחלת שבעה, מרחק דקות הליכה מהעיר העתיקה. זהו המלון החדש הראשון שנפתח במרכז ירושלים מזה שנים.

המלון מעוצב ומתופעל בקונספט של הרמוניה ואחווה בירושלים. המלון מוקדש למראות, צבעים וניחוחות ירושלים, ועיצובו משלב צבעים, תמונות וחוויות בהשראת ירושלים המודרנית עם עבודות וידיאו ארט על העיר המבטאות הרמוניה ירושלמית על כל גווניה ומוצגות על גבי מסכי LCD המוצבים ברחבי המלון
כך יכולים אורחי המלון לחוות את ירושלים של ימינו דרך עיניהם של אמנים ישראלים צעירים. על בחירת העבודות אחראית האוצרת מעיין שלף.

את תקרת הלובי מעטר פסיפס מתוך עבודותיו של הצלם נתן דביר, המציג את פניה הרבות של ירושלים – דתות, לאומים, טעמים וסגנונות מגוונים.

כל חדרי המלון צופים אל גגות וסמטאות העיר. בחדרים מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, ערכת קפה/תה, מקרר, כספת וטלפון כולל תא קולי. ברחבי המלון אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.


רשת מלונות אטלס מתמחה בניהול מלונות בוטיק ומלונות קונספט. יחד עם המלון החדש בירושלים, מונה הרשת 8 בתי מלון בת"א, ירושלים ואילת, ועד סוף השנה יתווספו לרשת 3 מלונות חדשים (שניים מהם בת"א).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר