נשבר לכם מהמטבח? שימו לו גבס

המטבח הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית, אבל גם חלל הפנים שחשוף להכי הרבה שחיקה, לחות, מים ונזקים. אז מה עושים כדי לשמור עליו חדשני ונוח לפעילות? הנה כמה הצעות שמבוססות על יתרונות הגבס

מטבח הוא ללא ספק המרכז של הבית. מצד אחד, זה המקום שאליו אנחנו נכנסים כדי לבשל, לטגן, לאפות, ולפעמים גם לארח חברים ומשפחה. מצד שני, הפעילות האינטנסיבית מאיצה את הבלאי הטבעי ואת השחיקה. לכל זה יש להוסיף את המאפיינים המיוחדים של המטבח, כמו למשל העובדה שכמעט תמיד יש בו זרימה של מים, אחוזי לחות גבוהים, וגם קרבה למוקדי חום, קור וגז.

המסקנה היא שמדי כמה שנים עולה הצורך לחדש ולעצב את המטבח. אם למשל הארונות כבר התבלו, לא צריך להמשיך לסבול מזה. במקביל, כדאי לרענן את התאורה כדי שיהיה נוח לעבוד במטבח, ועל מנת שהפעילות בתוכו תהיה בטוחה. לאחר מכן, הצעד הראשון הוא לשלב במטבח עבודות גבס.

 איזה עבודות גבס אפשר לשלב במטבח?

יש סוגים שונים של עבודות גבס שאותן אפשר לשלב במטבח הביתי. אפשרות אחת היא למשל לייצר עוד פתרונות אחסון, כמו לדוגמה באמצעות מבנה בסגנון "כוורת". במבנה הזה ניתן לאחר מכן להשתמש כדי לאחסן כלי מטבח, לשלב אלמנטים מעוצבים, או לחסוך מקום יקר ערך.

אפשרות אחרת היא לבנות ספסל מגבס, ואף להשתמש בו כדלפק שחוצץ בין שטח המטבח לבין פינת אוכל, הסלון או חלק אחר של הבית. ספסל כזה גם מזריק רעננות אל תוך המטבח, וגם מעניק לו פונקציונליות וייחודיות.

כמו כן, עבודות גבס למטבח כוללות הצבת מחיצות, בניית נישות לתאורה, או כמובן הוספת קיר ולאחר מכן צביעה שלו. במקביל, השימוש בגבס מאפשר להנמיך את התקרה, לבנות תקרה צפה מעל אלמנטים של המטבח ועוד. בכל אחת מהאפשרויות הללו, הדגש הוא על היתרונות של תקרות גבס ועל העמידות שלהן.

 כיצד עבודות הגבס תורמות למטבח?

עבודות הגבס תורמות למטבח כי קל ליישם אותן. העבודה עם הגבס מהירה, נוחה וקלה, והיא מתבצעת בהתאמה אישית לחלל הפנים ולצרכים של הלקוחות. מעבר לכך, לא נדרשת תחזוקה מיוחדת של הגבס, והוא עמיד אפילו בחלל פנים לוהט כמו המטבח.

עבודות הגבס מעלות את ערך הנכס ומשביחות אותו. מבחינה זו, הוצאה חד פעמית על עבודות גבס למטבח היא למעשה השקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

 אז למה דווקא גבס?

העולם של עבודות בגבס עשיר ויזואלית, ולא דורש הרס מיותר של חלל הפנים. במטבח של הבית אין מקום לטעויות ולפשרות, אבל הגבס הופך את תהליך קבלת ההחלטות למהיר יותר.

לסיכום, כדאי לקחת בחשבון את מאפייני המטבח, ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי עבודות הגבס שישדרגו אותו בהתאם לצרכי המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר