סדנת בישול מרוקאי עם שף גיא פרץ בלגעת באוכל

שף גיא פרץ, בן למשפחה של שפים ממוצא מרוקאי, גדל על מטעמי המטבח של אמו ופיתח אותם לדרגת אומנות. בסדנה המעשית אותה הוא מעביר, יוצאים אל מסע קולינרי מרתק בחוויות הבישול והניחוחות של מרוקו דרך שווקים, טעמים וסיפורי תרבות

"לגעת באוכל – Academy", האקדמיה לבישול ואפייה של "לגעת באוכל" בראשון לציון וברעננה, מציעה הצטרף למסע קולינרי מרתק אל שורשיה הגסטרונומיים של מרוקו, בסדנת בישול בהנחיית שף גיא פרץ, בחלל סדנאות המצויד בכל הכלים המתקדמים וחמרי הגלם האיכותיים ביותר.

שף גיא פרץ, בן למשפחה של שפים ממוצא מרוקאי, גדל על מטעמי המטבח של אמו ופיתח אותם לדרגת אומנות. בסדנה המעשית אותה הוא מעביר, יוצאים אל מסע קולינרי מרתק בחוויות הבישול והניחוחות של מרוקו דרך שווקים, טעמים וסיפורי תרבות.

הצצה למנות שיילמדו בסדנה: סלט תפוזים עם זיתים שחורים ועריסה; סלט משוויה של עגבניות ופלפלים עם שמן ארגן; חצילונים בנוסח אנדלוסי; פסטייה עוף ופירות יבשים בניחוח קינמון; טאג'ין לחי עגל עם גרגרי חומוס ופלפלים חריפים; טאג'ין דגים מרוקאיים עם ירקות; סיגרים של פיסטוק בניחוח ציפורן ואניס, ו"מילפיי" – שכבות עלי סיגר עם חלב שקדים ואגוזים קלויים.

הסדנה "קסם המטבח המרוקאי" תערך ביום רביעי 9.7.08 בשעה 18:00 בסניף רעננה של "לגעת באוכל", וביום חמישי, 17.8.07 בשעה 18:00 במרכז הסדנאות החדש במתחם "לגעת באוכל" ראשון לציון. יש להירשם מראש לסדנה (ניתן להירשם באתר הבית באמצעות כרטיס אשראי).
מחיר למשתתף: 250 ₪.


לגעת באוכל
רח' הסדנא 4 (מתחם ACE), אזור התעשייה רעננה. טלפון: 09-7404474
רח' לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון. טלפון: 03-9520390
www.tfood.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר