סדנת קפה – בהחלט אופציה

המכורים לקפה נהנים בשנים האחרונות מעלייה רבה בסוגי הקפה הנמכרים בארץ, כמו גם מהדרכים השונות לשתות אותו. למי שרוצה ללמוד יותר על המשקה המעורר, ולהכיר את הדרכים השונות לשתות אותו, מציעה חברת אופציות קפה להשתתף בסדנה חד פעמית על קפה

המכורים לקפה נהנים בשנים האחרונות מעלייה רבה בסוגי הקפה הנמכרים בארץ, כמו גם מהדרכים השונות לשתות אותו. למי שרוצה ללמוד יותר על המשקה המעורר, ולהכיר את הדרכים השונות לשתות אותו, מציעה חברת אופציות קפה להשתתף בסדנה חד פעמית על קפה.

החברה פועלת כיבואנית ומשווקת של מותגי הקפה danesi, Tazza D’oro ו-Portofino, במקביל לסדנאות שהיא מעבירה לחברות וגופים שונים, כעת היא פותחת את האפשרות בפני הקהל הרחב – סדנה בת 3 שעות אותה מעביר דן אוריאלי, מנהל ההדרכה של החברה, אדם בעל ידע נרחב בקפה, ויכולת טובה להעביר אותו באופן מעניין.

כמו כל תחום קולינרי, כך גם הקפה הוא עולם שלם של סיפורים, מעשיות, אגדות, ולא מעט עובדות. למשל: תעשיית הקפה היא השניה בגודלה בעולם, ורק תעשיית הנפט גדולה ממנה. זאת בצד העובדות. המעשיות והאגדות נכנסות לתמונה כשמנסים לברר היכן ומתי התחילו לשתות קפה.

אוריאלי לוקח את המשתתפים אל תוך עולם הקפה, ומגלה בדרך כי מקור הקפה הוא – לא, לא ברזיל, גם לא קולומביה – אלא אתיופיה. ליתר דיוק, בכפר קטן באתיופיה, שם גילה רועה צאן שהעיזים שלו לועסות פרי מסוים שגורם להן לאחר מכן להיות ערניות. זהו תחילתו של הסיפור – אוריאלי יגלה לכם את ההמשך אם תבואו לסדנה – שהתרחש בסביבות 1,000 לספירה. אנחנו רק נוסיף שזהו הסיפור המקובל, אך לא היחיד, שכן בהיסטוריה יש עדויות על צריכת קפה כבר במאה השלישית לספירה.

משם ממשיכים להתפשטות תעשיית הקפה והמנהג לשתות אותו בבתי קפה, עד לימינו אנו. אוריאלי מספר על זני הקפה השונים, ההבדלים ביניהם, וכמובן ההבדלים בין האופנים השונים להכנת הקפה. כדי להמחיש זאת טועמים במהלך הסדנה את קפה שנעשה על פינג'אן, במכונת אספרסו, בפילטר, במקיאנטה וכמובן קפה נמס.

בסוף הסדנה מקבלים חוברת מתוכנים חביבה להכנת משקאות מבוססי קפה, ונפרדים מ-280 ₪, דמי ההשתתפות.

אופציות קפה
רח' התרופה 4 אזור תעשיה פולג נתניה
טל. 09-8658851, 054-6677772

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר