סוג אחר של תיירות: "הישראלי הנודד" על במת הקאמרי

אפשר לכבוש את העולם מבלי לזוז מן האולם. הישראלי הנודד" – אלעד שפוני, יומן מסע ומוסיקה. המופע הקרוב בקאמרי בת"א, יום שלישי 26 בספטמבר בשעה 21:00

"הישראלי הנודד" הוא מופע שיסחף אתכם למקומות בלתי צפויים, יצחיק, יטלטל, ירגש עד דמעות, ויוביל אתכם למקום שמזמן לא הייתם בו. כך מבטיחים אמרגני המופע מחברת דן ארטס.

אלעד שפוני, שחקן ומספר בעל כריזמה, נודד עם הקהל בין פלאי תבל ודמיון, עוטה 1,000 מסיכות ססגוניות שאסף בדרכים בין היבשות, ופורט על כל נימי ההרפתקנות של הצופים.

חלק מהסיפורים המוזכרים במופע התרחשו בבית מלון ברבת עמון, והם עוסקים בקשר המיוחד שהיה למספר, אלעד שפוני, עם בעל המלון הערבי. מנסיעה זו, שנולדה עם הסכם השלום עם ירדן, חזר שפוני כשהוא דובר ערבית רהוטה.

המופע מתובל בשירים בסגנונות שונים: שירים בערבית מסמטאות רבת עמון, שירי קאונטרי בעקבות פגישות עם חוואים בשדות לואיזיאנה בדרום ארה"ב, שירים בספרדית בעקבות פגישות בדרום אמריקה, שירים בשפת בני שבט המתגוררים ליד נהר הקונגו באפריקה, ועוד.

למסע זה מתלווים הנגנים שגיא איילנד (כלי מיתר ושירה) ובן דגוביץ' (כלי הקשה), ששוזרים את הטעם והצבע המוסיקלי לכל סיפור, דמות ומקום ומעצימים את חוויית הנדידה.
הישראלי הנודד מאפשר לכבוש את העולם מבלי לזוז מן האולם.
אורך המופע: כשעה ועשרים דקות ללא הפסקה.

המופע הקרוב בקאמרי בת"א:
יום ג' 26/09 בשעה 21:00
המופע מאושר ע"י אמנות לעם
לצפייה בוידאו קליפ www.danarts.biz/eladvdo.htm
כרטיסים במחיר 60 ש"ח בקופות התיאטרון: 03-6060900 ללקוחות דן ארטס כרטיסים בהנחה במחיר 45 שקל עם מסירת קוד מבצע 468


דן ארטס
טל. 052-3489832, 08-9353780
[email protected]
www.danarts.biz


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר