סוויטת בוץ ייחודית במושב שדה צבי

זוג היזמים לפז, שלהם שני ילדים (5 ו- 3.5), עזבו לפני שנה את אזור המרכז ועברו לגור במועצה האזורית מרחבים. לדבריהם, הם התאהבו באזור בשל קסמו של המקום, השקט, איכות החיים והאווירה המיוחדת שבו. גיל הוא מטפל אלטרנטיבי, חקלאי ומעצב נוף, טל מאמנת אישית בחברת "תות". שניהם "אמנים בנשמה"- כהגדרתם ומציעים מגוון טיפולים אלטרנטיביים

במושב שדה צבי שבמועצת מרחבים בצפון הנגב, נבנה באחרונה צימר ייחודי עשוי בוץ. הצימר נקרא "סוויטת לפז" ונבנה כולו בעשרים אצבעותיהם של בני הזוג טל וגיל לפז. הבנייה ארכה כשנה. הצימר עשוי מאדמת חמר, המקנה לו מראה אותנטי ומיוחד.

זוג היזמים לפז, שלהם שני ילדים (5 ו- 3.5), עזבו לפני שנה את אזור המרכז ועברו לגור במועצה האזורית מרחבים. לדבריהם, הם התאהבו באזור בשל קסמו של המקום, השקט, איכות החיים והאווירה המיוחדת שבו. גיל הוא מטפל אלטרנטיבי, חקלאי ומעצב נוף, טל מאמנת אישית בחברת "תות". שניהם "אמנים בנשמה"- כהגדרתם ומציעים מגוון טיפולים אלטרנטיביים.

"שנה שלמה חיפשנו בכל הארץ- בצפון ובהרי ירושלים. לא יכולנו להסביר- צפון הנגב קסם בבתוליות שבו, במרחבים האינסופיים, משק של 30-40 דונם, מבחינתי מרגיש כמו 2000 דונם. האוויר מדהים וכאן הייתה לנו האפשרות להגשים את החלום, להקים משק ולגדל בו את הילדים".
"במושב שבו אנחנו חיים הכול נמצא בהתפתחות – זוגות צעירים מגיעים, יש תחלופה של האוכלוסייה. החינוך מקבל תנופה, יש גן אנתרופוסופי, ובקרוב יפתח בי"ס פתוח אזורי. יש הרבה רצון לעשות, לפרוח ולצמוח.
"אחרי שהגענו קיבלנו פידבקים על היוזמה שלנו. לשמחתנו במועצה האזורית מרחבים מאוד מעודדים יזמויות בנושאי התיירות ובניית צימרים". הם אומרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר