סומת טכנולוגיות בערב מהסרטים והבישולים

30 עובדי סומת טכנולוגיות, הנציגה בישראל של APC-MGE המפיצה פתרונות לחברות המתכננות ומקימות חדרי מחשב ולאינטגרטורים בשוק ה-IT, בילו ביום רביעי האחרון ערב מהסרטים והבישולים בהנהגתו של המנכ"ל יורם מלמן

30 עובדי סומת טכנולוגיות, הנציגה בישראל של APC-MGE המפיצה פתרונות לחברות המתכננות ומקימות חדרי מחשב ולאינטגרטורים בשוק ה-IT, בילו ביום רביעי האחרון ערב מהסרטים והבישולים בהנהגתו של המנכ"ל יורם מלמן.

תחילה צפו אנשי סומת בסרט הקולנוע אוצר לאומי 2, ולאחר מכן נסעו למושב מזור לארוחת ערב שהוכנה בשילוב של צוות העובדים והשף אייל פינקלשטיין מ"קומו". היה בהחלט ערב מהנה, מחכים וטעים.

ומה בתפריט אותו הכינו אנשי סומת עם השף?
מנה ראשונה: קבב טלה, מאפה טלה ופורטבלו.
מנה עיקרית: גלילות פרגית תרד ופיטריות, רוסטביף על מצע ירקות.
קינוח: טירמיסו ליקר ושוקולד.


בתמונה (משמאל לימין): עופר בוים מהמכירות; דוד לחנה, מנהל פעילות APC-MGE בסומת טכנולוגיות, ואילנה אלימלך מהמכירות.

אודות סומת טכנולוגיות
קבוצת סומת הוקמה ע"י ידין סגל ופעילה משנת 1987 בעולם העסקי בישראל. הקבוצה, המונה כ-250 עובדים, עוסקת במגוון תחומים כגון אנרגיה, תשתית, נדל"ן וחשמל לתעשייה ולעולם ה- IT. סומת טכנולוגיות הינה זרועה פעילות מערכות החשמל של הקבוצה ומאז 1987 הינה נציגה של חברת MGE-UPS, קונצרן מוביל בתחום מערכות חשמל וגיבוי חשמל (UPS). לסומת טכנולוגיות ידע וניסיון רב שנים, ובקרב צוות העובדים הוותיק מספר רב של מהנדסים ומוסמכים, מה שמקנה לה יכולות זכייה בפרויקטים רבים בשוק הישראלי; מגוון רחב של לקוחות בתחומי צבא, תעשיה והיי-טק, ומערך של הקמה, תמיכה ושירות אשר מתאים למערכות קריטיות בארגונים – החל בבדיקות תקופתיות יזומות על פי הנחיות יצרן, עד שירות בזמני תגובה מהירים של 4 שעות. בשנה האחרונה מוזגה חברת APC, ענקית תשתיות חדרי המחשב, עם חברת MGE. סומת טכנולוגיות הינה הנציגה בישראל של החברה הממוזגת, ופועלת מול ערוץ המכירות כמפיצה של הפתרונות לחברות המתכננות ומקימות חדרי מחשב ולאינטגרטורים השונים בשוק ה-IT. החברה מציעה ללקוחותיה מלאי מוצרי מדף, סיוע בתכנון של פתרונות ופרויקטים, מערך שירות ותמיכה מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר