סוף שבוע של הצדעה ליקב "הר אודם" ב"טרקלין"

לאורך סוף השבוע יגיש השף משה יוחנן, מנות ספיישל מיוחדות, שיותאמו ליין. בין מנות הספיישל שיוגשו: מדליונים של ראמפ סטייק רר בקרסט של פלפל שחור גרוס ומושרה בקברנה סוביניון של "הר אודם", המוגשים לצד חלוק נחל לוהט (79 ₪); אנטריקוט מיושן מוגש לצד פירה כמהין וארטישוק צלוי על הגריל ברוטב ציר בקר ומרלו "הר אודם" (97 ₪)

הטרקלין- ביסטרו ויין בנחלת בנימין, מצדיע ליקב "הר אודם" על זכייתו בשתי מדליות בתחרות הבינלאומית Vinalies Internationales, שהתקיימה בצרפת בתחילת החודש.
לכבוד הזכייה המכובדת מצדיע סומליה הטרקלין יוסי בן אודיס ליינות המנצחים, ולאורך סוף השבוע 29-30-31 במרץ, יארח את יקב "הר אודם" של משפחת אלפסי המקסימה עם מגוון יינות היקב.
זו הזדמנות ליהנות מטעימות מהיינות הזוכים, להתענג על כוס או על בקבוק יין של יקב "הר אודם", או לרכוש בקבוק הביתה במחירים מוזלים. שיא האירוע יהיה במוצאי שבת, 31 במרץ, בו יתארח יינן היקב במקום.

מוצע להזמין מקומות מראש.

התחרות הבינלאומית Vinalies Internationales, שהתקיימה בתחילת החודש, נערכת על ידי התאחדות יצרני היין הצרפתית. השנה השתתפו בתחרות 2813 יינות, מ- 38 מדינות, כולל ישראל. בתחרות שפטו 150 שופטים מ- 34 מדינות ו- 50 שופטים מצרפת. (השנה לראשונה הייתה נציגות ישראלית בין השופטים). בתחרות
זכה יקב הר אודם בשתי מדליות: מדליית זהב עבור יין מרלו 2004 מסדרת הר אודם, ומדליית כסף עבור קברנה סובניות מרלו 2004 מסדרת נמרוד.

לאורך סוף השבוע יגיש השף משה יוחנן, מנות ספיישל מיוחדות, שיותאמו ליין. בין מנות הספיישל שיוגשו: מדליונים של ראמפ סטייק רר בקרסט של פלפל שחור גרוס ומושרה בקברנה סוביניון של "הר אודם", המוגשים לצד חלוק נחל לוהט (79 ₪); אנטריקוט מיושן מוגש לצד פירה כמהין וארטישוק צלוי על הגריל ברוטב ציר בקר ומרלו "הר אודם" (97 ₪).

"הטרקלין", שנפתח לפני מספר שבועות במתחם נחלת בנימין בתל אביב, מציע בית לאוהבי היין והאוכל עם אוכל לצד חוויות יין טעים, איכותי במחירים נגישים, עם מבחר גדול של כוסות יין, אירועי יין. זהו תפריט יין רחב שעושה כבוד ליקבים ישראליים וליינות מכל רחבי העולם.


הטרקלין
נחלת בנימין 41 תל אביב
טל. 03-5660013
שני- שבת 19:00- 2:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר