סופגניות חגיגיות

מתכון לכ– 30 סופגניותרכיבים יבשים:2 כוס קמח שיפון2 כוס קמח לבן50 גרם שמרים יבשים1 שקית סוכר וניל4 כפות סוכר חום או 10 שקיות סוכרלוזקורט מלחרכיבים רטובים:1.5 כוסות מים פושרים4 כפות שמן 4 חלמונים2 כפות קוניאק (לא חובה)קליפת לימון או תפוז מגוררת דק (לא חובה)למילוי:ממגוון הממרחים והקונפיטורות של משק ליןאופן ההכנה:להכניס את כל החומרים היבשים לקערה.לערבב מעט ליצירת אחידות. להוסיף את החומרים הרטובים.ללוש היטב עד קבלת בצק חלק. להניח לבצק לתפוח כ-40 דקות.לאחר התפיחה יש לרדד את הבצק לעובי של כ-2 ס"מ, ולקרוץ עיגולים בעזרת כוס. להניח לתפיחה נוספת של כ– 1/2 שעה. לחמם בסיר שמן עמוק ולטגן את העיגולים משני הצדדים עד לקבלת צבע זהוב. (לחסכון קלורי- ניתן להבריש בשמן ולאפות עד לקבלת צבע זהוב).להוציא את הסופגניות ולהזליף לתוכן בעזרת מזרק את כמות המילוי הרצויה.ניתן לפזר אבקת סוכר.להגיש חם. מגוון הממרחים והקונפיטורות של משק לין: ממרחי חלבה דבש, אורגנית או חלבה בתוספת דבש ואגוזי לוז, ממרח תמרים ואגוזי מלך, ממרח חרובים ואגוזי לוז, חמאת בוטנים עם דבש, חמאת בוטנים עם דבש, ממרח חרובים ואגוזים בתוספת דבש ומעדני קונפיטורת: קונפיטורת תאנים וקינמון, תפוזים וג'ינג'ר, אתרוגים, קונפיטורת רימונים מופחתת סוכר. מחירים: 15-22 ₪.

מתכון לכ– 30 סופגניות

רכיבים יבשים:
2 כוס קמח שיפון
2 כוס קמח לבן
50 גרם שמרים יבשים
1 שקית סוכר וניל
4 כפות סוכר חום או 10 שקיות סוכרלוז
קורט מלח

רכיבים רטובים:
1.5 כוסות מים פושרים
4 כפות שמן
4 חלמונים
2 כפות קוניאק (לא חובה)
קליפת לימון או תפוז מגוררת דק (לא חובה)

למילוי:
ממגוון הממרחים והקונפיטורות של משק לין

אופן ההכנה:
להכניס את כל החומרים היבשים לקערה.
לערבב מעט ליצירת אחידות. 
להוסיף את החומרים הרטובים.
ללוש היטב עד קבלת בצק חלק.
להניח לבצק לתפוח כ-40 דקות.
לאחר התפיחה יש לרדד את הבצק לעובי של כ-2 ס"מ, ולקרוץ עיגולים בעזרת כוס.
להניח לתפיחה נוספת של כ– 1/2 שעה.
לחמם בסיר שמן עמוק ולטגן את העיגולים משני הצדדים עד לקבלת צבע זהוב. (לחסכון קלורי- ניתן להבריש בשמן ולאפות עד לקבלת צבע זהוב).
להוציא את הסופגניות ולהזליף לתוכן בעזרת מזרק את כמות המילוי הרצויה.
ניתן לפזר אבקת סוכר.
להגיש חם.

מגוון הממרחים והקונפיטורות של משק לין: 
ממרחי חלבה דבש, אורגנית או חלבה בתוספת דבש ואגוזי לוז, ממרח תמרים ואגוזי מלך, ממרח חרובים ואגוזי לוז, חמאת בוטנים עם דבש, חמאת בוטנים עם דבש, ממרח חרובים ואגוזים בתוספת דבש ומעדני קונפיטורת: קונפיטורת תאנים וקינמון, תפוזים וג'ינג'ר, אתרוגים, קונפיטורת רימונים מופחתת סוכר. מחירים: 15-22 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר