סופרמרקט חינם הוקם על ידי עמותת "נתיבי חיים ומשה פינטו" בסיוע חברת OTECH

תוכנה לניהול מלאי שחברת OTECH תרמה לעמותת החסד "נתיבי חיים ומשה פינטו" סייעה לעמותה לפתוח סופרמרקט חינם לנזקקים

לאנשי עמותת "נתיבי חיים ומשה פינטו" היה חלום: להקים סופרמרקט חינם לכל מי שנזקק. החלום הזה הצליח לאחרונה להתגשם הודות לעזרתה של חברת OTECH.

בעבר נהגה עמותת החסד לחלק חבילות מזון עד לפתח הבית של הנזקקים. יו"ר העמותה, דניאל פינטו, מספר כי לשיטה היו מספר בעיות: "לא ניתן היה לדעת האם החבילה שהושארה בפתח הבית אכן נאספה על ידי המשפחה, לא ניתן היה לדעת האם המוצרים שנתרמו למשפחה מסוימת אכן תואמים את צרכיה, ועוד".

פינטו ידע שהשיטה הזו חייבת להשתנות: "רצינו להביא את הנזקקים למצב בו הם בוחרים את המוצרים המתאימים להם, ולא אנו קובעים להם את רשימת סל הסיוע. כך נולד הרעיון להקים את צרכניית החסד".

הצרכנייה, הממוקמת באזור התעשייה של אשדוד במתחם הפורום, נראית ומתנהלת ממש כמו סופר רגיל, למעט נושא התשלום, שמתבצע על ידי נקודות ולא בכסף.

"ילד שמגיע עם אמו לצרכנייה לא מרגיש נזקק", אומר פינטו בסיפוק, "אלא מרגיש כמו כל ילד שהולך עם אמא שלו לסופרמרקט. הדבר הופך את התרומה להרבה יותר מכובדת".

פינטו מספר כי בתחילת 2006 הצרכנייה כבר הייתה כמעט מוכנה, כל מה שהיה חסר זה תוכנה לניהול המלאי של הצרכנייה, שתאפשר לדעת איזה מוצרים נתרמו ולמי.

OTECH מבית אופנת תוכנה, חברה המספקת פתרונות תוכנה מתקדמים לבתי עסק, התנדבה בשמחה לתרום את התוכנה לשם כך.

מנכ"ל OTECH, רפי בן עמי, אומר כי הוא שמח מאוד להיות חלק מיוזמה חשובה שכזו: "מרגש אותי לחשוב שהתרומה שלנו סייעה להאכיל עוד משפחות, ולתת לילדים הנזקקים הרגשה טובה יותר".

"ברגע שקיבלנו את תוכנת הניהול של OTECH ידענו שאפשר להתחיל להפעיל את הצרכנייה", מספר פינטו. "עם התוכנה המתוחכמת הזו, הכל מנוהל ומסודר. יש שליטה מלאה בניהול המלאי של הצרכנייה, יש פיקוח אילו מוצרים נצרכים יותר ואילו פחות, ועל ידי כך אנחנו יכולים להתאים את עצמנו לצורכי המשפחות".




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר