סופ"ש של גורמה במלון כנען ספא

בכל סוף שבוע אחר בחודש ינואר, יכנס למטבח של אחד השפים המובילים בתחומי הבישול השונים, שיצטרף אל שף הבית תמיר יהודה לחגיגה קולינארית

מלון כנען ספא שעל הר כנען (מעל לצפת), מציע חוויה קולינארית בסופי השבוע, עם חודש בו יתארחו במלון השפים המובילים בארץ. בכל סוף שבוע אחר בחודש ינואר, יכנס למטבח של אחד השפים המובילים בתחומי הבישול השונים, שיצטרף אל שף הבית תמיר יהודה לחגיגה קולינארית.

במסגרת סוף השבוע יתקיים קוקטייל חגיגי בלובי המלון בו תוכלו להכיר את השף והאורחים הנוספים, ארוחת ערב עם מנות פרי החיבור בין שני השפים על בסיס חומרי הגלם של הגליל, וביום שאחרי (שבת) – סדנת בוטיק עם השף האורח לאחר ארוחת הבוקר.

השפים שיתארחו במלון כנען ספא במהלך חודש ינואר 2010:
הקונדיטור מיקי שמו (8-9.01.2010) – בעל רשת הקונדיטוריות "שמו" ברחבי הארץ, מגיע לחגיגת מתוקים עם מיטב המתכונים וסודות האפייה מספרו "מיקי שמו המיטב".
השף סהר רפאל (15-16.01.2010) – הזוכה הגדול של תוכנית הריאלטי "המטבח", שף המסעדות הכפריות "כרמים" ו"כדיתא" בדרום המתמחה בגורמה כפרי, יספר לכם על חומרי הגלם המשובחים של הגליל ויפתיע עם מתכונים מספרו החדש.
השף רונן דברת בלוך (22-23.01.2010) – יגלה לכם את הסודות של הגורמה הצרפתי ויחבר את אנינות הטעם האירופאית עם התבלינים ואותנטיות של הגליל.
השף צ'רלי פדידה (29-30.01.2010) המתמחה באוכל מרוקאי, קופץ למטבח של כנען ספא לרקוח את הטעמים המסורתיים עם חומרים הגלם הארצישראליים.

במסגרת סופי שבוע של גורמה, גם הספא של המלון מצטרף לחגיגה ומעניק למזמינים שני לילות טיפול חינם במשך 45 דקות, הכולל שימוש באחד המרכיבים האותנטיים של חומרי הגלם מהמטבח, למשל עיסוי בשמן סומסום ופולי קפה, עיסוי בדבש ובזית ואמבט שוקולד.

סופ"ש של שני לילות (חמישי – שישי) גורמה בכנען ספא – 3500 ₪ לחדר זוגי
(למזמינים שני לילות, טיפול חינם בספא המלון במשך 45 דק' לכל אחד מבני הזוג)

מלון כנען ספא, הר כנען, טל. 04-6993000, www.canaanspa.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר