סטארבקס יורה לכל הכיוונים להחזרת היתרון היחסי

סטארבקס מחפשת את היתרון היחסי שנשחק במידה רבה, עקב החדשנות האגרסיבית של רשת דאנקן דונאטס, וכניסתה של מקדונלד'ס לתחום הקפה האיכותי

רשת בתי הקפה סטארבקס ממשיכה להרחיב את המותג העצמאי Seattle's Best Coffee Bar, שנבדק עתה במתכונת של פיילוט בקונספט של 'חנות בתוך חנות' באחת מחנויות רשת וולמארט בקנדה. כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות .

במקביל בוחנת הרשת, המחפשת מזה שנתיים יתרון יחסי חדש, גם תפריט מזון חדש הכולל גם בירה, כדי לעודד ביקורים של צרכנים בשעות הערב.

יעד גיאוגרפי חדש הוא סין, שבו מקווה הרשת להקים 1,500 חנויות סטארבקס עד שנת 2015. כמו כן תפתח הרשת חנויות נוספות בברזיל, הודו ורוסיה, שהם יעדים חדשים יחסית, ותגדיל את מספר החנויות ביעדים מסורתיים יותר כמו קנדה ויפן.

פרשנות שמחה סיגן – עורך TRENDS: סטארבקס מחפשת את היתרון היחסי שנשחק במידה רבה, עקב החדשנות האגרסיבית של רשת דאנקן דונאטס, וכניסתה של מקדונלד'ס לתחום הקפה האיכותי. במהלך השנתיים האחרונות השיקה הרשת קפה נמס בשקיות המיועד לשימוש בבית, וכן גם את מותג התה TAZO.
על פי המצטייר מתוך הפעילות התזזיתית משהו של הרשת עם 11,000 בתי הקפה, נראה כי עדיין לא נמצאה נוסחת קסם חדשה ליצירת יתרון יחסי.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר