סטארט-אפ חדש יהפוך כל מתכון לרשימת קניות אישית

בתמונה מייסדי Crazy S.O.B עם אריאלה סוויד, מייסדת משותפת ומנהלת הקהילה של TLV Generator

הסטארט-אפ Crazy S.O.B, שמשתייך למיזם TLV-Generator  ועוסק בתחום ה-Food-Tech, חשף את עצמו לראשונה, וזאת במסגרת ה- Startup Festival הענק שהתקיים במתחם לאגו בראשון לציון. מיזם TLV-Generator נועד להפוך כל רעיון למוצר (או שירות) עובד עם לקוח (או לקוחות) תוך 120 יום, ומיועד ליזמים בעלי רעיונות מעניינים בכל תחום, ו- Crazy S.O.Bהוא הסטארט-אפ הראשון במיזם שפעילותו נחשפת.

אבישי יוסמן (משמאל) ואיתי לב-ארי - מייסדי Crazy S.O.B
אבישי יוסמן (משמאל) ואיתי לב-ארי – מייסדי Crazy S.O.B

אבישי יוסמן, מייסד משותף ומנכ"ל Crazy S.O.B, מסביר את הרעיון שלו ושל שותפו איתי לב-ארי – מייסד משותף ו-COO: "אנו רואים את עצמנו כיוזמה שמחברת בין תרבות הבישול לבין השווקים, הרשתות, הסופרמרקטים והחנויות, שמספקים מצרכים לאוהבי הבישול. המערכת שלנו יכולה להיות עצמאית, ככלי בידי המשווקים והספקים, או מעל לכל אתר שיש בו מתכונים".

המערכת הופכת כל מתכון לרשימת קניות אישית, עם חיבור לחנות ממנה ניתן לרכוש את המצרכים
המערכת הופכת כל מתכון לרשימת קניות אישית, עם חיבור לחנות ממנה ניתן לרכוש את המצרכים

אז מה עושה המערכת? "המערכת שיזמנו הופכת כל מתכון לרשימת קניות אישית, עם חיבור לחנות ממנה ניתן לרכוש את המצרכים הללו, בהתאמה לצורך של המבשל (בתלות בכמות הסועדים). ממה שידוע לנו, אין כרגע בשוק יכולת המרה אוטומטית כזו, גם לא בארה"ב. אנו מספקים מצב של Win-Win לאוהבים לבשל על פי מתכונים ולספקי התוצרת המתאימה למתכונים, בכמויות המתאימות בדיוק למתכונים הללו ולכמות הסועדים המתוכננת".

עוד מוסיף יוסמן: "ממה שלמדנו, ומניסיוננו בשוק של אוהבי הבישול, הרוב אוהבים לבחור את המצרכים מתוך מדפי סחורה טרייה, שהם בוחרים בחנות המועדפת עליהם, ורואים את המצרכים הללו במו עיניהם. אנו רואים את עצמנו כספקי פתרון בכל הערוצים ובכל צורת תקשורת, כדי לספק מענה לכל מי שרוצה להפוך מתכונים לרשימת קניות אישית מול החנות המועדפת עליו, כך שכל משתמש יוכל לממש בקלות את האהבה שלו לבישול. יש כאן המון מעורבות רגשית של המבשלים על פי מתכונים. אנו מאמינים ומתרשמים מהשיחות שלנו, שנספק להם את המענה הנכון לצרכים שלהם".

"החלטנו להצטרף ל-TLV-Generator לאחר שבחנו את כל האופציות  שראינו בשוק היזמי. הסתובבנו הרבה ומצאנו שזו התכנית הכי כדאית מבחינה כלכלית והכי מהירה להגיע למוצר עובד וללקוחות, עם יכולת חשיפה למשקיעים ובאווירה משפחתית מעודדת ותומכת".

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר