סטודנטים ממכללת הדסה זכו בתחרות הבינלאומית Heart of Venice לעיצוב בזכוכית עם כוס יין יחודית

המוצר שעיצבו השניים, כוס יין ייחודית, יימכר במכירה פומבית שכל ההכנסות ממנה תועברנה לנזקקים. יש לציין כי שני הסטודנטים גברו על אלפי מועמדים מרחבי העולם שנרשמו לתחרות

Heart of Venice היא תחרות בינלאומית המחפשת רעיונות חדשים ומקוריים עבור תעשיית הזכוכית המובילה בעולם, וממוקמת ב"אי הזכוכית" בוונציה. בתחרות שהתקיימה לאחרונה, זכו שני סטודנטים שנה ג' בחוג לעיצוב תעשייתי של מכללת הדסה ירושלים, אלנתן שטרית וסרגיי סקין.

המוצר שעיצבו השניים, כוס יין ייחודית, יימכר במכירה פומבית שכל ההכנסות ממנה תועברנה לנזקקים. יש לציין כי שני הסטודנטים גברו על אלפי מועמדים מרחבי העולם שנרשמו לתחרות.

פרוייקט כוס היין נולד מהרעיון של שילוב שני מוצרים מנוגדים: כוס היין הידועה וכוס הפלסטיק החד-פעמית.
התוצאה משלבת את האסתטיקה והאלגנטיות של כוס היין עם הפשטות של כוס הפלסטיק, ומבטאת הומור ונקודת מבט ביקורתית על שני העולמות. כתוצאה מהשילוב נוצרים שינויים בתפיסת המוצר: השימוש בכוס היין כבר לא נעשה בדרך המסורתית, וגם הסטטוס החברתי של שני המוצרים מוטל בספק. המוצר הסופי עשוי זכוכית, עם אפשרת להוספת פגמנטים של צבעים שונים. הגודל והפרופורציות נלקחו מתוך השילוב של שני המוצרים המקוריים.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר התחרות: www.promovetro.com/portal/concorso


אודות מכללת הדסה
זה 35 שנה מסיימים בוגרות ובוגרים מכל חלקי הארץ את מסלול רכישת הידע האקדמי ופיתוח המיומנויות האישיות של המכללה האקדמית הדסה ירושלים, ומשתלבים בהצלחה במקומות עבודה כגון חברות היי-טק, מוסדות מחקר, חברות ביוטכנולוגיה, מפעלי תעשייה, מוסדות רפואה, מכונים פרטיים, ועוד.
במסגרת מכללת הדסה ירושלים פועלים בית הספר למדעי הבריאות (אופטומטריה, ביוטכנולוגיה, הפרעות בתקשורת, בריאות הסביבה ומדעי המעבדה הרפואית), בית הספר למדעי המחשב והמידע, בית הספר לתקשורת ועיצוב (עיצוב תעשייתי מכליל ותקשורת צילומית), בית ספר להנדסאים (תקשורת אינטראקטיבית, הפקות דפוס וגרפיקה ממוחשבת, הנדסאי תוכנה, הנדסאי תעשייה וניהול והנדסאי כימיה תרופתית), מכינה קדם-אקדמית ומרכז ללימודי המשך.
www.hadassah-col.ac.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר