סטייק אנגוס בלופט – מעדן לקרניבורים

מסעדת Loft, השוכנת באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, אינה מסעדה חדשה. הדבר ניכר בעיצוב שאינו עומד בקנה אחד עם העיצובים המודרניים של המסעדות המיוחדות, ובכל זאת הוא יוצר אוירה אחרת, מיוחדת, שלוקחת את הסועד לעולם אחר

מסעדת Loft, השוכנת באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, אינה מסעדה חדשה. הדבר ניכר בעיצוב שאינו עומד בקנה אחד עם העיצובים המודרניים של המסעדות המיוחדות, ובכל זאת הוא יוצר אוירה אחרת, מיוחדת, שלוקחת את הסועד לעולם אחר.

כמו העיצוב כך עושה גם האוכל, ובייחוד בשר האנגוס שלשמו הגענו למסעדה. הבשר מיובא ישירות מארגנטינה, וייחודו בכך שהוא מגיע מגזע פרות האנגוס. פרות אלו גדלות ללא אנטיביוטיקה והורמונים, והן אוכלות במרעה טבעי.

התוצאה היא בשר טעים במיוחד, שטעמו השתבח הודות ליישון שעבר במסעדה בעזרת מומחה בשרים מיוחד. הבשר מגיע בשתי צורות – המבורגר או סטייק, ואנחנו ניסינו את גרסת הסטייק (112 ₪). הסטייק שוקל 330 גרם, וכל ביס ממנו הוא מעדן לקרניבורים כמונו. תפוחי האדמה שהתלוו אליו נעשו גם הם באופן הראוי, מעט פריכים מבחוץ ורכים מבפנים.

לפני הסטייק הגיעו כמובן המנות הראשונות. הלחם החם והטרי נאפה במקום, ומגיע עם שישה סלטים ומטבלים, כולל חמאה, ריבת תאנים מצוינת, סלט גזר חביב וטחינה טובה (28 ₪).
סינטה רול היא למעשה גלילה של קרפצ'ו סינטה הממולא בסלסת גוואקמולי עם סלט של עלי בייבי (46 ש"ח). שילוב הרכיבים עבד מצוין, ורק כמות גדולה מדי של מלח קלקלה את החוויה.
גם השרימפס רוקפור, שהוא טייגר שרימפס ברוטב שמנת וגבינה כחולה (42 ₪), היה טעים – ובעיקר לא כבד מדי, דבר שיכול לקרות בקלות בגלל הרוטב העשיר. סיגר גבינות,
המנה הרביעית שטעמנו בארוחה מיוחדת זו, עשויה מעלי סיגר ממולאים בגבינות שונות, אגוזי מלך, בזיליקום עם רוטב שמנת פסטו חם. יש במנה הזו את כל הסיבות לעליית כולסטרול ושומן בגוף, אך הטעם שווה כל ביס.

לא יכולנו מבלי לנסות את המנות האחרונות, ולשולחן הגיעו שלוש מהן. הוופל הבלגי מלווה בגלידת וניל, ריבת תות וצ'ייסר של שוקולד מרשמלו (42 ₪). הוופל עשוי כהלכה וגם התוספות משדרגות את המנה.
בלינצ'ס שוקולד הוא קרפ שוקולד הממולא בטראפלס שוקולד מריר, שילוב מצוין למי שמסוגל להכניס עוד בצק לבטן אחרי ארוחה מלאה (32 ש"ח).
הקינוח המוביל מבין השלושה, וההמלצה החמה שלנו, הוא נקודת שוקולד – שילוב של בראוניס אפויים, שוקולד לבן וחטיפי שוקולד קריספיים לכדי מנה עשירה בטעם טוב (36 ש"ח).

יצאנו מהארוחה בלופט מלאים ומסופקים כפי שלא היינו כבר זמן רב. השף אלדד דהן מפליא לעשות עם הרכיבים שהטבע מספק לו, ומגיש לסועדים מנות שחייבים לנסות.

Loft
רח' משה בקר 15, אזור התעשייה הישן, ראשל"צ.
טל.  03-9563216
www.meatloft.com
א'-שבת, 12:00 עד הלקוח האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר