סיור מיוחד לרגל יומולדת 100 לנתן אלתרמן: משורר ואוהב תל-אביב

סיור מיוחד של המרכז להכרת תל אביב בעקבות שירי נתן אלתרמן והאתרים המופיעים בהם, יתקיים ב- 24.9.2010 יום שישי, חוהמ"ס. נפגשים בכניסה לגן מאיר, ברחוב המלך ג'ורג'

סיור מיוחד של המרכז להכרת תל אביב בעקבות שירי נתן אלתרמן והאתרים המופיעים בהם, יתקיים ב- 24 בספטמבר, יום שישי, חוהמ"ס. נפגשים בכניסה לגן מאיר, ברחוב המלך ג'ורג'.

הסיור המיוחד בהדרכתה של דליה שוטלנד, הינו מעין תיאטרון רחוב בעקבות שיריו של אלתרמן: שילוב חוויתי של יצירה, שירה, אומנות, היסטוריה, אדריכלות וסיפורים.
הסיור מתחיל ברחוב קינג ג'ורג' בכניסה לגן מאיר. ממנו נעלה לכיוון בניין העירייה הראשון של ת"א ברח' ביאליק. משם ירד הסיור לכרם התימנים, שאלתרמן כה אהב והנציח רבות בשיריו. הסיור יעבור גם ברחובות והסמטאות הקטנות שמובילות מרחוב אלנבי לשפת הים. נגיע עד למקום בו עומד כיום מגדל האופרה, ופעם עמד הקזינו, קולנוע קסם ומקום משכנה של הכנסת הראשונה.

נתן אלתרמן, נולד ב-14 באוגוסט 1910 בעיר ורשה בפולין, כבנם היחיד של רופאת השיניים בלה ויצחק אלתרמן, מחלוצי גן הילדים העברי.
ברבות הימים הוא הפך למשורר ומחזאי, מהמוערכים והמשפיעים ביותר של השירה העברית החדשה. אלתרמן, שאף זכה בפרס ישראל לשנת 1968, היה ידוע במצבי רוחו המתחלפים תדירות, בשתיינותו, בחדות לשונו ובסגפנותו החומרית.
אלתרמן "אימץ" את העיר תל אביב כמקור השראה בלתי נדלה ליצירותיו ואת מערכת היחסים המיוחדת הזו הוא תאר בעשרות שירים וסיפורים שחיבר במהלך שישים שנות חייו.

מחיר: 40 ₪

לפרטים נוספים על הסיור:
המרכז להכרת תל אביב במגדל שלום
אחד העם 9, ת"א 03-5100337, 03-5177304
פתוח בימים א'-ה' 10:00-17:00 וביום ו' 10:00-12:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר