סלבריטי קרוזס מציעה לייף סטייל על המים

האירועים מסווגים תחת אחת משלוש קטגורית התוכנית – טעם והתענגות (Savor), גילוי (Discover) והתחדשות (Renew)

חברת הקרוזים סלבריטי קרוזס, מציעה החל מחודש אוקטובר סדרה של אירועים  על המים, המכסים תחומי קולינריה, העשרה ובריאות; וייצרו חוויה על סיפון אוניות שיט הפרימיום.
האירועים מסווגים תחת אחת משלוש קטגורית התוכנית – טעם והתענגות (Savor), גילוי (Discover) והתחדשות (Renew).

תוכנית Savor – עוצבה על ידי השף עטור הפרסים של חברת סלבריטי קרוזס, המסעדן וסגן הנשיא לתפעול קולינרי, ז'ק ואן סטיידן, אשר יצר 3 תוכניות הסובבות סביב מזון ומשקאות:
1. "יקבי סלבריטי" – תוכנית העשרה בתחום היין, אשר פותחה בשיתוף עם איגוד הסומלייה האמריקאים, המציעה מגוון אירועי יין, כולל סדנת היין ההשוואתי של חברת Riedel Crystal.
2. "כהלים ייחודיים" –כוללת סדנאות כגון "Mixology 101", אשר פותחה בשיתוף עם חברת בקארדי, ודוגמת הסדנה הראשונה מסוגה של "תורת הערבוב המולקולרי", אשר פותחה על ידי המאסטר ג'וניור מרינו.
3. "אוכל כאומנות" – תוכנית הכוללת סדנאות בישול אינטראקטיביות בהשתתפות הנוסעים; תחרויות בישול בהובלת השפים של סלבריטי קרוזס, במסגרתן נוסעים יוכלו לשמש כסו-שף; סיורים אקסקלוסיביים של "מאחורי הקלעים" במטבחי האוניה; וביקור של שפים אורחים שיפליגו עם סלבריטי במהלך השנה.

תוכנית Discover – במסגרתה האורחים יכולים ללמוד במהלך ההפלגה אחת מ-13 שפות; בהפלגות נבחרות יופיעו בפני הנוסעים מומחים בתחומים שונים, כגון: היסטוריה, תרבות, אומנות וארכיטקטורה, כמו גם בנושא הסביבה הטבעית; סידרת ה-"digital" תציע לאורחים קורסי מחשב וטכנולוגיה הנעים מ-Windows XP ל"טיפים בנושאי iTunes"; תוכנית חינוך בנושא אסטרונומיה בסגנון "ידידותי למשתמש"; ואף אפשרויות רבות לחסידי הריקודים שעל האוניה יוצעו גם הן.

תוכנית Renew – מציעה הרחבה של שירותי ספא ובריאות המיועדות לסייע לאורחים להרגיש טוב יותר, לחיות יותר ולהראות צעירים יותר. התוכנית מציעה 3 תחומי העשרה – כל אחד עם בחירות הטיפול, הסמינרים והסדנאות שלו:
1. חסרי גיל (Ageless) – סמינרים אינפורמטיביים המתמקדים בחידוש העור, הארכת הנעורים, ובטיפים לאיכות החיים; וכן שירותי קוסמטיקה כגון בוטוקס, ומגוון של טיפולים קוסמטיים לאנטי-אייג'ינג.
2. אנרגיה (Energy) – מידע תזונתי והערכות בריאותיות; וכן אפשרויות לחיזוק ועיצוב הגוף, הכוללות: קורס "טירונות", אימון אישי, רכיבת אופניים באולם ועוד.
3. אריכות ימים (Longevity) – סמינרים המתמקדים בניהול לחץ, שיפור סגנון חיים, ושיטות ריפוי אלטרנטיביות דוגמת רפואה סינית; וכן ייעוץ חינם עם מטפלי הספינה באקופונקטורה, טיפולי אקופונקטורה, יוגה, טאי צ'י ועוד.

סדרת התוכניות הופעלה לאחרונה עם השקתה של סלבריטי אקווינוקס, אשר תקיים בין היתר במהלך חודש אוקטובר 2009 סדרת הפלגות של 13-14 לילות, במסגרתן תעגון גם בנמלי חיפה ואשדוד בישראל.
ביתר אוניות החברה תחל סדרת התוכניות לפעול מסוף חודש נובמבר 2009.

סלבריטי קרוזס מפליגה באלסקה, קליפורניה, קנדה/ניו אינגלנד, הקאריביים, אירופה, איי גלפגוס, הוואי, החוף הפסיפי, תעלת פנמה ודרום אמריקה.

למידע נוסף ולביצוע הזמנות – סנורמה שרותי תיירות:
טל. 04-8611616,
www.sunoramacruises.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר