סל הקניות של שחר 93

השבוע: מאיזו גבינה לבנה ניתן ליהנות? מה השתנה בפיצה אחת ומה לשפר ברטבים של אחרת? מה התגוון בדגני הבוקר? מה עם הסוכר במיני חטיפים? למה כדורי השוקולד תעשייתיים?

גבינה כפרית של מחלבות גד
מחלבות גד הוציאה לשוק את הגרסה הישראלית לגבינת הסטרקינו האיטלקית. איננו מכירים את המקור ולא יכולים להשוות אליו, אולם בהשוואה לגבינות שאנו מכירים, זו מוצלחת במיוחד. הגבינה מיוצרת מחלב בקר, היא מגיעה עם 16% שומן – לידיעת המקפידים. יש לה רמת מליחות בינונית ומרקם רך המזכיר לנו גבינת חלומי.
בשורה התחתונה: גבינה שחובבי הגבינות הלבנות ייהנו ממנה מאוד.
14.2 ₪ ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

פיצה איטליאנו של מעדנות
מעדנות השיקה סדרה של פיצות משפחתיות קפואות, עם תוספות שונות. המגוון כולל פיצה קלאסית בצד פיצות עם תוספות דוגמת זיתים, פטריות, תירס ועוד. מבין הפיצות ניסינו את זו עם הפטריות. ראשית יש לציין כי הפיצה בפועל קטנה יותר מהמקובל מפיצה משפחתית – זו התאימה לשני גברים עם מידת רעב בינונית.
בצד כמות טובה של תוספות וגבינה, השילוב הכולל היה סביר בלבד. הפטריות הגיעו כפי הנראה מקופסת שימורים, ואיכות שאר הרכיבים לא הייתה טובה יותר.
בשורה התחתונה: אותה הפיצה בשינוי אדרת.
22-25 ₪ ליחידה, 400-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים.

פיטנס אגוזי לוז של נסטלה
נסטלה מרחיבה את מגוון דגני הבוקר שהיא מציעה. החדשים משלבים בין שאר הרכיבים גם חיטה מלאה ואורז, וכל זה מגיע עם שברים קטנים יחסית של אגוזי לוז. השילוב יוצר מרקם פריך עם טעם עדין של אגוזי לוז. טוב עם חלב, עוד יותר מזה עם יוגורט.
בשורה התחתונה: חידוש חביב לטובת מחפשי הגיוון בדגני ארוחת הבוקר שלהם.
22-25 ₪ ל-375 גרם. כשרות חלבי, בהשגחת בית דין פאריס ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.

מיני חטיפי שוגי של תלמה
תלמה, השייכת כיום לקונצרן יוניליוור, השיקה גרסה מוקטנת של חטיפי הדגנים המיועדים לילדים. תחת המותג 'שוגי' מוצעים כעת שני סוגים של חטיפים – בטעם קורנפלקס ובטעם קורנפלקס מצופה שוקולד; כל אחד במארז הכולל 11-13 מיני חטיפים.
אלו שניסינו היו המצופים, והם התגלו אכן כקטנים אך שומרים על הפריכות המאפיינת אותם. עם זאת, נזכרנו עד כמה הם מתוקים, קצת יותר מדי לטעמנו.
בשורה התחתונה: הפיתוח מוצלח, אך רמת הסוכר – פחות.
18 ₪ ל-180 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

תערובת להכנת כדורי שוקולד של maimon's
המוצר החדש מושק בימים אלו ולא בכדי – עונת הקיץ היא העונה בה הילדים מסתובבים בבית, והמוצר הזה אמור להוות פתרון יצירתי ליום של שעמום.
אם עד היום, בשביל להכין כדורי שוקולד היינו צריכים לרסק ולערבב את כל הרכיבים יחד, באה התערובת המוכנה, וכל שהיא דורשת מאיתנו הוא להוסיף מים ושמן, לכדרר ולהכניס למקרר. כך מתקבלים כדורי שוקולד די טעימים במינימום זמן.
רק כמה קושיות: מדוע יש צורך בחומרי תפיחה אם המוצר אינו עובר אפייה? מה בעצם תפקידו של השמן שאנו מתבקשים להוסיף, אם כבר יש שומן צמחי בתערובת המוכנה? ומדוע באמת יש צורך בחומרי טעם וריח?
בשורה התחתונה: המוצר מוצלח, אך מידת התעשייתיות שלו קצת גדולה מדי.
15 ₪ ל-500 גרם. כשר בהשגחת הבד"צ העדה חרדית. להשיג במגה, טיב טעם, יינות ביתן, שיווק השקמה, חביב, מחסני השוק, ויקטורי ומחסני להב.

DIP IT & EAT IT של דומינו'ס פיצה
פיצה חדשה השיקה דומינו'ס פיצה לעונת הקיץ, המבוססת על שילוב של פיצה עם מטבלים. לתר דיוק, פיצה דקה עם 3 רטבים – צ'יפוטלה, כלומר דיפ פלפלים מקסיקניים חריפים, פומדרו, כלומר דיפ עגבניות ושום, ופסטו הידוע. כל אחד מהם מגיע ארוז בנפרד בתוך קופסת פלסטיק, ומיועד כאמור לטבילה.
הפסטו התגלה כרוטב המוצלח משלושתם, כפי הנראה הודות לדומיננטיות של הבזיליקום. השניים הנוספים היו מעט תעשייתיים, ואילו זה עם הפלפלים היה פיקנטי, ולא חריף. הפיצה עצמה היא אותה הפיצה המשפחתית הידועה של הרשת, שאנו אוהבים מאוד.
בשורה התחתונה: קשה לדעת אם הצרכנים יאהבו את השילוב, אך כדאי לשפר את הרטבים.
69.9 ₪, לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובטל' 1-700-707070.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר