סל הקניות של שחר 899: חג שבועות 2020

סל הקניות של שחר 976
לסל הקניות לחג הכנסנו עוגות משתי קונדיטוריות – טעימות וכדאיות, פסטה איטלקית – אופציה מומלצת, מוצרי חלב וגבינות – יש שכדאי לאמץ, גבינות רכות – מומלצות, פיצות – טובות לערב פיצה, וגם לחמי מחמצת, גבינות עיזים, ומוצרים משלימים לאפייה

עוגות לחג של קונדיטוריית ביסקוטי

צילום דן לב

השף-קונדיטורית רוסלה יונה, אחראית על ליין העוגות החדשות של הקונדיטוריה לחג. מה בתפריט? עוגות גבינה קלאסיות בצד עוגות מיוחדות, כגון טורטה ריקוטה פטל – בסיס של עוגיות חמאה עם קונפיטורת פטל וקרם גבינת ריקוטה, בציפוי שטרוייזל שקדים; שילוב טעמים ומרקמים מוצלח במיוחד. יש גם באטרקראסט – עוגת גבינה פירורים בגרסה משודרגת, הכוללת תחתית וציפוי של קראמבל חמאה וקרמל. זו עוגה שטעם החמאה שבה דומיננטי לא פחות מטעם הגבינה. המחיר 44-168 שקלים. להשיג בביסקוטי, 03-5704015/8.

בשורה התחתונה: כל עוגה טעימה יותר מהשנייה. כדאי.

עוגות לחג של קונדיטוריית מתוקה

צילום שי ניבורג

הקורונה נתנה את אותותיה במבחר העוגות לחג של הקונדיטוריה, שלא הספיקה להוציא עוגות חדשות לחג כפי שהיא עושה מדי שנה. אבל שלא יהיה ספק: גם העוגות המוכרות של הרשת יספקו את מיטב הגרגרנים שביניכם. כאן מציעים עוגת גבינה ושוקולד – עוגת גבינה קרה על בסיס שוקולד בראוני בציפוי גנאש שוקולד; סטריפ גבינה ומרמלדת לימון – בסיס בצק חמאה פריך, מוס לימון, מוס גבינה וטופינג של מרמלדת לימון; קראנץ שמרים גבינה-וניל; סטריפ גבינה אפויה עם שמנת חמוצה ווניל; ואפילו סברינות אישיות עם קצפת וניל ודובדבן אמרנה. דווקא הסברינות לא הלהיבו אותנו, היה משהו במרקם שלהן שהזכיר יותר גולאב ג'מון מאשר סברינה. אבל העוגות שטעמנו, השוקולד והלימון, היו בדיוק מה שמתוקה ידועה בו: שילובים מוקפדים של טעמים ומרקמים. המחיר 18-149 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, וב-1-700-723-723.

בשורה התחתונה: גם בלי חידושים תמצאו כאן בדיוק את מה שאתם רוצים (וצריכים).

פסטה אמיליאנה של ברילה

צילום אסף לוי

סדרת המוצרים החדשה של החברה משלבת ביצים בחומרי הגלם. במילים אחרות, סדרה חדשה של פסטה ביצים. הסדרה כוללת שני סוגים של פסטה ודפי לזניה, שכולם משלבים ביצי חופש בתערובת: אמיליאנה פלייה א-פינו – פסטה ארוכה עם תוספת תרד; אמיליאנה לזניה תרד – דפי לזניה, גם הם עם תרד; ואמיליאנה טליאטלה – פסטה שטוחה ורחבה. המגוון מאפשר ליצור מנות פסטה מגוונות לארוחת החג (או בכלל), והפסטה עצמה טובה במיוחד בהשוואה לפסטה ביצים המוכרת מהמדפים בארץ (מכיל גלוטן). המחיר עד 17.9 שקלים ל-250/500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אופציה מומלצת לחובבי הפסטה.

מוצרים חדשים של מחלבת גד

קרם פטיסייר מוכן לשימוש עם שקית זילוף, הוא אחד המוצרים החדשים שהשיקה המחלבה לקראת החג. מה עוד הושק בתקופה זו? תערובת קוואטרו פורמאג'י (4 גבינות), גבינת פקורינו פרוסה, גאודה עיזים, ובולגרית 24%. בכל הקשור לפקורינו ולגאודה, יש גבינות מיובאות טובות מהן בעושר הטעמים; אנחנו אהבנו את הבולגרית ואת תערובת ארבע הגבינות, שנתנו מענה טוב למנות אותן רצינו להכין. קרם הפטיסייר טוב ונוח לשימוש, וגם אם אפשר להכין בבית טוב ממנו, ככל שמדובר במוצר מוכן הוא מספק בהחלט. המחיר עד 29.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי לאמץ את תערובת ארבע הגבינות וקרם הפטיסייר.

 גבינות רכות של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל

שיתוף פעולה עם מחלבת משק יעקבס ,הביא למדפים גבינות רכות חדשות המשווקות תחת המותג הפרטי של הרשת. הגבינות עשויות מחלב בקר, והן כוללות לאבנה, גבינת שמנת, גב ינת שמנת עם שום ושמיר, וגבינת שמנת עם זיתים. גבינת השמנת עצמה הפתיעה אותנו לטובה – עשירה וטעימה יותר מהמוצרים המוכרים והוותיקים שנמכרים בשוק, והתוספות נדיבות ומוסיפות את הטוויסט המבוקש. גם הלאבנה מספקת במיוחד. בנוסף השיקה הרשת גם כדור מוצרלה וכדורי בייבי מוצרלה. המחיר 8.9-9.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים גבינות רכות, כדאי לכם לבחור בגבינות החדשות.

פיצות לשבועות של פיצה פיל

צילום ליאל זאנד (MY SOCIAL)

לזמן מוגבל בלבד, עד 29 במאי 2020, מציעה הפיצרייה התל אביבית ארבע פיצות מיוחדות לחג. ארבעתן נמכרות בשני גדלים – פיצה אישית בקוטר 33 ס"מ, ופיצה משפחתית בקוטר גדול במיוחד של 60 ס"מ. מה בתפריט? פיצה 5 גבינות ללא רוטב עגבניות, עם מוצרלה, פרמז'ן, מנצ'גו, צ'דר וגאודה; פיצה ניוקי פסטו עם רוטב עגבניות, מוצרלה, ניוקי תפוחי אדמה, פסטו ופרמז'ן; פיצה שבועות עם רוטב עגבניות, קרם סלק, אגסים, מוצרלה, פרמז'ן, ריקוטה ועלי רוקט; ופיצה לבנה מתוקה המשלבת מסקרפונה וקרם שוקולד לבן, שבבי מרנג ודובדבנים (פיצה זו נמכרת בגודל אישי בלבד). הבצק של הפיצות סטנדרטי יחסית, בוודאי כאשר משווים אותו לזה המשמש את פיצריות הבוטיק שאנו מכירים ואוהבים – הוא חסר פריכות ואווריריות כדי להיות מהנה במיוחד. השילוב של חמש הגבינות עובד מצוין, וגם השילוב של העגבניות עם הסלק והאגסים הפתיע לטובה בטעמים. רק זו עם מה שאמור להיות ניוקי לא הצליחה להתחבב עלינו. המחיר 49-118 שקלים. להשיג בפיצה פיל, צומת הפיל, תל אביב.

בשורה התחתונה: לא בטוח שזה מה שכדאי להביא לשולחן החג, אבל כן אפשר לערב פיצה.

בקצרה

צילום דן לב

מאפיית אנג'ל מציעה לארוחת החג סדרה של לחמי מחמצת הכוללת לחם מחמצת כוסמין, לחם מחמצת 100% שיפון קל, ולחם מחמצת חיטה מלאה ודגנים. המחיר עד 18 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום סטודיו 0304

מחלבת משק צוריאל מציעה מגוון גבינות לחג. ההיצע כולל גבינה צפתית קלאסית וגבינה צפתית מעודנת 5%; גבינות בולגריות 5% ו-24%; גבינת תבור 5% וגבינת טבורוג 5% לאפייה; גבינת חלומי 28%; גבינה בולגרית עיזים מעודנת 16%; יוגורט עיזים לשתייה 3.8%; גבינת מה עז 9%, וגבינת מה עז 20%. המחיר עד 26.2 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

אם אתם מתכננים לאפות בחג, מיה תעשיות מזון מציעה לכם סדרה רחבה של מוצרים, הכוללת אגוזי מלך טחונים, שקדים טחונים, שקדים מולבנים פרוסים, שבבי שקדים מולבנים, שמרים יבשים, מעדני פרי שונים, ובסך הכל לא פחות מ-70 מוצרים שונים. המחיר עד 24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר