סל הקניות של שחר 858

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע פיצות אירוויזיון – לאוהבי הגזמות, שילוב חטיף אפרופו עם פופקורן חמאה ודבש – כיף לאכול אותו, עוגיות בלקניות – תענוג אמיתי, חלב מועשר דל לקטוז – קשה להבדיל, פירות טרופיים ואורגניים בצנצנת – יש כאלה שעדיף לאכול טריים, וגם רטבים בטעמי ברביקיו

פיצות דוז פואה של דומינו'ס פיצה

צילום אודי מוצני
צילום אודי מוצני

האירוויזיון מביא את החברה להשיק שתי פיצות חדשות במהדורה סופר-מוגבלת, שניתן לקנות אותן רק בשבוע הקרוב, בין ה-12 ל-18 באפריל 2019. מה מציעה הרשת? שתי פיצות, אחת בשרית והשנייה צמחונית, המכילות כל אחת 12 תוספות שונות. הבשרית משלבת פפרוני, סלמי סרוולד, חזה בקר, קבנוס, פלפלים קלויים, בצל סגול, עגבניות, זיתי קלמטה, קונפי שום, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית ופטריות; ואילו הצמחונית כוללת פטריות, בצל סגול, זיתים ירוקים, עגבניות, תירס, פלפל ירוק, קונפי שום, זיתי קלמטה, גבינת עיזים, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית וקונפי ארטישוק. צריך כמובן לאהוב את כל המרכיבים כדי ליהנות מהפיצה, וגם להתמודד איכשהו עם עומס בלתי אפשרי של תוספות על משולש הבצק. קחו בחשבון כי חלק ייפול ותצטרכו להיעזר ביד שלכם יותר מבכל פיצה אחרת. בכל הקשור לטעם, שני השילובים עובדים טוב ביחד. המחיר מ-64.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, ב-1700-70-70-70 ובאתר.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל מי שאוהב את החיים בהגזמה.

אפרופופקו MIX של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

תחרות השירה האירופאית היא הסיבה שהניעה את החברה להשיק את המוצר הזה, אבל בינינו, נשמח שיישאר איתנו גם אחרי שכל המשלחות יחזרו לארצותיהן. מדובר בשילוב בין אפרופו לפופקורן בטעם חמאה ודבש. התוצאה מפתיעה לטובה, שלא לומר ממכרת – שילוב של טעמים (מתוק עם מלוח), שילוב של מרקמים (פריך עם מתפצפץ), הכל עובד בצורה מצוינת ביחד (מכיל גלוטן). המחיר עד 9.3 שקלים ל-100 גרם.

בשורה התחתונה: כיף לאכול אותו גם כשרואים משחקי הכס.

עוגיות קורבייה של כריסנטדיס

הבקיאים במטבח הבלקני יזהו את העוגיות הללו היטב – עוגיות מסורתיות, המשלבות שקדים עם חמאה ברכיבים שלהן. היצרן של העוגיות הללו יווני, אך שמן של העוגיות בטורקית, והן מגיעות בקופסת פח מיוחדת שכיף יהיה לעשות בה שימוש חוזר. יוצאי טורקיה יאמרו שהם אכלו כבר עוגיות טובות מאלה, אבל גם מי שגדל על המתוקים הטורקיים נהנה מהן מאוד. יש בהן מעט שקדים שלמים, המספקים טוויסט מצוין למרקם החמאתי, הכבד והעשיר שלהן. הן לחות במידה, גדולות באופן מפתיע, וכדאי לאכול אותן עם כוס תה או קפה לצידן (מכיל גלוטן). המחיר 69 שקלים ל-450 גרם. להשיג בסניפי באשר פרומז'רי.

בשורה התחתונה: תענוג אמיתי שכדאי לנסות.

חלב מועשר דל לקטוז של יטבתה

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

החברה מרחיבה את ליין המוצרים המיועדים למי שמחפש חלב דל לקטוז. אחרי שהשיקה בעבר חלב דל לקטוז עם 2% שומן, וחלב דומה עם 3% שומן, היא משיקה כעת חלב דל לקטוז עם 2% שומן שמוגדר כמועשר. לפי החברה יש בו כפליים סידן וויטמין D ביחס לחלב רגיל. בכך מבקשת החברה לתת מענה לשני צרכים שונים: הפחתה בכמות הלקטוז, והגדלת הצריכה של רכיבים תזונתיים חשובים. מעבר לכך, ההשפעה על הטעם מינימלית (מרבית הטועמים לא הבחינו בכך שמדובר בחלב דל לקטוז), והמרקם אותו מרקם. המחיר עד 8.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אם לא תקראו לא תבחינו בהבדל.

פירות טרופיים ואורגניים בצנצנת של השדה

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

אננס, פפאיה, מנגו וקוקטייל פירות, אלה הפירות ושילוביהם בסדרת מוצרים זו. כולם נמכרים בצנצנת זכוכית, כולם אורגניים, וכולם – וזו העובדה המשמעותית מכל, לא מכילים סוכר, מעבר ל- 100% פרי ומיץ פרי. ניסינו שניים מארבעת המוצרים – המנגו מאכזב במתיקות שלו ובטעם הפרי ביחס לפירות טריים שאנו אוכלים בקיץ; האננס לעומת זאת היה מוצלח, עם מרקם וטעם עז של הפרי האהוב עלינו. המחיר עד 19.9 שקלים ל-350 גרם (200 גרם לאחר סינון). להשיג ברשתות השיווק ובבתי טבע.

בשורה התחתונה: יש פירות שעדיף לאכול אותם טריים.

בקצרה

צילום ישראל כהן
צילום ישראל כהן

שופרסל השיקה כחלק מהמותג הפרטי שלה, סדרת רטבים בטעמי ברביקיו. הסדרה מיוצרת בארצות הברית ומיובאת משם, וכוללת רוטב ברביקיו קלאסי, רוטב ברביקיו חריף, רוטב ברביקיו בטעם מעושן, ורוטב ברביקיו בדבש המחיר. 10 שקלים ל-510 גרם. להשיג בסניפי הרשת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר