סל הקניות של שחר 933: אוזני המן פורים 2021

לקראת חג הפורים השנה טעמנו אוזני המן של 6 קונדיטוריות, אך מדובר במבחר רחב של אוזני המן במגוון טעמים ממקומות אלה, שחלקם ימכרו לכם אוזני המן אונלייניות. ויש גם מבצע של חטיפי שוקולד לפורים. שיהיה חג שמח

טאטי

TATI. צילום דניאל לילה

מגוון אוזני ההמן של הרשת אינו גדול, ואם אתם נמנים על מחפשי השילובים המשוגעים יותר, ייתכן ומה שיש כאן לא יספק אתכם. אבל אלה היו לטעמנו אוזני ההמן הטובות ביותר שטעמנו השנה – בצק החמאה מצוין, המילויים בכמות מספקת במיוחד, והם גם איכותיים במיוחד. מה מציעים? מילויים מוכרים של אגוזים ותבלינים, פרג והדרים, שוקולד, תמרים או חמאת בוטנים. יש גם אוזני המן במילוי של ריקוטה או מרציפן הדרים, שילובים מפתיעים שאהבנו במיוחד. המחיר 12.9-14.5 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

מתוקה

מתוקה. צילום בני גם זו לטובה

אם התחבב עליכם הטרנד של השנה האחרונה – לקנות מאכלים שאת הכנתם צריך לסיים בבית, הרי שתאהבו את אוזני ההמן של הרשת המיועדות לאפייה ביתית. אלה מגיעות במילוי של שוקולד פאדג', פרג או תמרים בבצק כוסמין. מלבד הצורך באפייה בבית, אלה דומות לאוזני ההמן המוכנות של הרשת – הן אינן גדולים, עשויות מבצק חמאה דקיק יחסית וכמות לא גדולה אך מספקת של מילוי. מה במבחר? בצק חמאה במילוי פיסטוק ושוקולד לבן, בצק חמאה במילוי ריבת חלב וקוקוס, בצק פריך עשוי 100% קמח כוסמין במילוי תמר מג'הול, בצק חמאה במילוי פטל חמצמץ עדין ומרנג "מקרוני" מעל, בצק פריך ממולא בפאדג' שוקולד עשוי שוקולד מריר ושמנת, בצק פריך מנוקד בפרג עם מלית פרג מבושלת בחלב, בצק קינמון פריך במילוי אגוזים קלויים וטופי, ובצק פריך מנוקד בסומק במילוי קרם חלבה וקפה טורקי. אם אתם אוהבים לנסות טעמים מיוחדים, נסו את אוזני ההמן עם הסומק והקפה, ואת אלה עם הפיסטוק והשוקולד הלבן. המחיר 39 שקלים ל-230 גרם או ל-270 גרם לאפייה ביתית. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

ביסקוטי

ביסקוטי. צילום בועז לביא

אנחנו אוהבים את העובדה שבביסקוטי משקיעים לא רק באוזני המן, אלא גם בעוגות פרג מיוחדות. בתחום אוזני ההמן אפשר למצוא חמישה סוגים – במילוי תמרים ואגוזים, במילוי פרג והדרים, בצק קקאו במילוי שוקולד בלגי, עם מחית פיסטוק ובמילוי חלבה ופיסטוק, ובמילוי קרם שוקולד לבן ובייגלה מלוח. העוגות המיוחדות השנה הן פלודן פרג – עוגת שכבות של אגוזים, תפוחים ופרג; ועוגת גבינה פרג ושקדים המשלבת תחתית באטר קראסט, מלית גבינה אפויה עם פרג ושקדים, וציפוי של קרם וניל. עוגת הגבינה והפרג התגלתה כמעדן אמיתי, שכן היא משלבת את שתי העוגות האהובות עלינו ביותר, באופן שיוצר משחק של מרקמים וטעמים בכל ביס. אם אתם מחפשים את אוזני ההמן, דעו כי הבצק שלהן פריך, אינו דק במיוחד אבל גם אינו עבה. אנו ממליצים על השילוב המצוין של חלבה ופיסטוק. המחיר 38 שקלים ל-320 גרם אוזני המן, 68-118 שקלים לעוגות. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

קונדיטוריה שני

קונדיטוריה שני. צילום דניאל שכטר

מה מציעה הרשת לקראת החג? אוזני המן פרג, אוזני המן חלווה פקאן בבצק קקאו, אוזני המן תמרים, אוזני המן בייגלה מלוח, אוזני המן סופלה שוקולד, ואוזני המן אגוזים. כולן עשויות מבצק פריך. הבצק של הרשת יותר עבה ועם פחות חמאה משל אחרות שטעמנו השנה, אך הוא מספק היטב את החשק; במיוחד כאשר המילוי הוא של בייגלה מלוח – השילוב של המתוק והמלוח כאן הוא בין הטובים שטעמנו. גם השילוב של חלווה עם פקאן ובצק קקאו התחבב עלינו במיוחד. המחיר 12.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

FIKA

FIKA. צילום לוטוס

המאפייה המתמחה במאפים שבדיים, מציעה לקראת החג אוזני המן שנוצרו בשיתוף פעולה עם מותג העוגיות לוטוס. בשונה מאוזני המן המבוססות על בצק חמאה, הבסיס של אוזני המן אלה הוא בצק שמרים. כדי להפוך אותן למיוחדות עוד יותר הוסיפו לבצק את תבלין ההל, תוספת שהופכת את הבצק לארומטי ומיוחד. המילוי משלב קרם פטיסייר עשיר עם קרם עוגיות לוטוס, וכן שברים של עוגיות לוטוס על החלק החיצוני. שילוב מוצלח של שני מתוקים שאנו אוהבים. המחיר 10 שקלים ליחידה. להשיג בסניפי הרשת בתל אביב.

BAKER

BAKER

בצק פריך המכיל בתוכו שוקולד, תמרים ואגוזים, פרג, פיסטוק וחלבה או שוקולד לבן ובייגלה; את אלה מציע בית הקפה הזה לקראת החג. המקור לאוזני ההמן הוא ביסקוטי, כפי שגילינו במהלך הטעימה. עובדה זו צריכה לשמח את השכנים של בית הקפה, שיכולים לרכוש אותן בקלות מתמיד. המחיר 48 שקלים ל-320 גרם. להשיג באילת 1, גבעתיים.

בקצרה

חברת מרס מציעה חטיפים שוקולדיים במבצע מיוחד לחג, לטובת מי שאוהב את המוצרים בכלל ומי שרוצה להכין משלוחי מנות. במסגרת המבצע, כל מי שרוכש ב-19.9 שקלים ומעלה ממוצרי M&M'S, Twix, Snickers שוקולד רגיל ושוקולד לבן, Bounty, Mars ו-Maltesers, יוכל לרכוש פנס או מאוורר ממותג של M&M'S ב- 5 שקלים. המבצע בתוקף עד 28.2.21.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר