סל הקניות של שחר 974

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 974
השבוע בסל: חליטות ג'ינג'ר – לחובבי השורש שלא רוצים להתעסק עם השורש, בייגלה כפיות בטעם צ'ילי – ממש לא, קטשופ משולב עם מיונז – אופציה נוספת, גרנולה קקאו וקפה עם אגוזים – חביב אבל לא מלהיב, וגם יין דבש משולב עם ורמוט

The Ginger Effect של ויסוצקי

צילום דיגיטאץ'

סדרת החליטות החדשה של החברה מבוססת, כפי שאתם כבר מבינים, על ג'ינג'ר. מדובר בשלוש חליטות שונות, שכל אחת משלבת ג'ינג'ר עם רכיבים נוספים. חליטת ג'ינג'ר וכורכום משלבת 50% ג'ינג'ר עם 40% כורכום ועלי אוסנה; חליטת ג'ינג'ר ודבש משלבת 45% ג'ינג'ר עם ורד הבר, עולש קלוי, היביסקוס ותמצית טעם וריח של דבש; ואילו חליטת ג'ינג'ר ולימון משלבת 40% ג'ינג'ר עם 16% מליסה, לימונית, ורד הבר, עולש קלוי, קליפות לימון, היביסקוס ותמציות טעם וריח טבעיות. אנחנו לא חסידים גדולים של ג'ינג'ר בתה, וכפי שצפינו, צריך לאהוב את זה כדי ליהנות מהחליטות החדשות. השילובים השונים אמנם מרככים את טעמו של הג'ינג'ר, במיוחד בחליטה עם הלימון, אך הוא עדיין הכוכב. המחיר עד 24.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לחובבי ג'ינג'ר שלא רוצים או יכולים להתעסק עם השורש עצמו

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

אנחנו מודעים לכך שהטעם החריף הפך להיות הרבה יותר פופולרי בשנים האחרונות, והנה הוא מגיע גם לבייגלה. אחרי שטעמנו, כל מה שנותר לנו להגיד הוא – מדוע לשלב אותו עם בייגלה? כיצד זה אמור להסתדר בפה עם הפריכות של הבייגלה והטעם הטבעי שלו? יש מי שחשב שזה מסתדר – עובדה, המוצר הזה קיים – אך אנו לא יכולים לומר שנהנינו ממנו. כאשר טובלים אותו בממרח כלשהו, הטעם של הבייגלה אמנם משתנה ומתאזן קצת, אבל אפשר גם לוותר מראש (מכיל גלוטן). עד 13.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לא כל שילוב נועד להיות

קטשיונז של Hellmann's מבית נסטלה

השילוב של קטשופ ומיונז אינו חדש, וזה גם אינו המוצר הראשון המשלב אותם מראש בתוך בקבוק אחד. החיסרון במוצרים הוא שהמינון של שני הרכיבים נקבע עבורכם מראש – היתרון הוא שאין צורך להתעסק עם שני מוצרים. במה הוא עדיף על המתחרים? רק אם אתם או הילדים שלכם מעדיפים את המוצרים של המותג הזה על פני המתחרים. המחיר עד 16.9 שקלים ל-425 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: בתחרות כמו בתחרות, עכשיו יש לכם עוד אופציה לבחירה

גרנולה קקאו וקפה עם אגוזים של FREE

צילום אסף לוי

הגרנולה החדשה של המותג נראית מבטיחה – טעם ייחודי שנובע משילוב של קקאו עם קפה, אגוזי קשיו ושקדים ברכיבים, ומתיקות שמגיעה מסילאן. התוצאה בפועל פחות מלהיבה – הטעם אכן מזכיר קקאו וקפה בו זמנית, עם מעט מרירות, אבל הוא יכול היה להיות קצת יותר חזק כדי שהאפקט שלו יהיה משמעותי יותר. כמות האגוזים אינה גדולה, בעוד המתיקות יכולה להיות קטנה יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 17.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: חביב אבל לא מלהיב

בקצרה

צילום נדב אריאל

MOLI, מזקקה ישראלית שבעליה מגדירים כ"בית למשקאות משכרים", מציעה מעתה יין ורמיד – שילוב של תמד, יין דבש קדום, עם ורמוט, המיוצר, בין השאר, גם מלענה מקומית. ב-MOLI מייצרים משקאות על בסיס חומרי גלם מקומיים, והמשקה הזה מורכב מחומרי גלם שלוקטו במדבר יהודה ושלושה סוגי דבש שונים מהרי הגלבוע. היין המיוחד הזה משווק במהדורה מוגבלת ומחירו הוא 139 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג במנו וינו, באתר וב-MOLI HOUSE OF DRINKS.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר