סל הקניות של שחר 973

סל הקניות של שחר 976
סל הקניות של שחר 973
בסל שלנו השבוע: דגני בוקר בטעם קינמון – למי שאוהב, כאילו במבה – לוותר, חמאת שקדים – נוזלית אך משתלבת היטב, עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך – שווה לנסות, חטיף שמגיע בשתי חתיכות – להשקיע באחר

כריות בטעם קינמון של תלמה מבית יוניליוור

אנחנו מודעים לעובדה שמותג דגני הבוקר הזה פופולרי למדי, ואמנם היו לנו חוויות טובות עם מוצרים קודמים, אבל הוא מעולם לא כבש אותנו כמו דגני בוקר אחרים. כל זה הצליח להשתנות עם ההשקה של הטעם החדש בסדרה. החורף הוא שהניע להחליף את השוקולד ודומיו בקינמון, והתוצאה פשוט מעולה – המרקם אותו מרקם, הקרם נוכח גם כן באותה הכמות, וטעם הקינמון האהוב עלינו בולט, כמתבקש (כמו גם טעם הסוכר). התוצאה מתאימה מאוד לחורף, למרות שאוכלים אותו קר (מכיל גלוטן). המחיר עד 32.9 שקלים ל-686 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב קינמון. ודגני בוקר כמובן

במבה INSIDE OUT של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

לא ברור לנו מדוע אנו צריכים את המוצר הזה, שאמנם נראה כמו במבה ויש לו מרקם שמזכיר את זה של במבה, אבל אין לו טעם של במבה כמעט בכלל. אנחנו אמנם בעד מיזוג עולמות ויצירת חיבורים, אבל לקחת השראה מעולמות הסושי לטובת חטיף ילדים? זה כבר קצת מוגזם אפילו בשבילנו. מה עוד שהמוצר לא מלהיב – אלא אם אתם ממש אוהבים נוגט, ולא אכפת לכם שטעם הבמבה עדין עד בלתי מורגש. המחיר עד 11.9 שקלים ל-60/130 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אפשר לוותר

חמאת שקד ישראלי של בית השקד

צילום גיא זיידל

הדבר הכי מפתיע במוצר החדש – מלבד ההקפדה על שימוש בשקדים ישראליים, הוא התווית על האריזה. הדמות שצוירה היא ככל הנראה הביטוי הוויזואלי הטוב ביותר לניסיון לפנות לכל הקהלים – הכובע מזכיר כובע טמבל, אבל עם קצת השקעה הוא יכול להיראות גם בתור כיפה גדולה, ואילו השיער הוא ספק צמות ספק פאות. כך גם נשים וגם גברים וגם דתיים וגם חילוניים, אמורים להרגיש טוב עם דמות זו, שלמעט השיער המזכיר צמות אין לה מאפיינים נשיים שיכולים להטריד את הקהל הדתי המחמיר. המוצר עצמו הוא כל מה אפשר לצפות לו משקדים טחונים, כל עוד לא באמת מצפים לקבל חמאה – המרקם שלו נוזלי מדי מכדי להיות ראוי למילת התואר חמאה. אם אתם תוהים, אז נפתור לכם את התהייה: הטעם אינו טעם של מרציפן אלא טעם של שקדים. עוצמת הטעם אינה מתגלה מיד, אלא אחר כמה שניות מתבהרת ההבנה כי מדובר בשקדים לכל דבר ועניין. המחיר עד 34.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם, בבתי טבע ובאתר.

בשורה התחתונה: משתלב מצוין עם פרוסת לחם וגם בתוך שייק

עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך של מרבה

ההשקה החדשה של המותג היא הפתעה לטובה בגלל שתי סיבות. ראשית זה המרקם – ללא כל ספק הרבה יותר כיפי לאכילה בהשוואה לעוגיות הפריכות הרגילות. צריך כמובן לאהוב מרקמים רכים באוכל, כמונו, כדי ליהנות מהן. לנו זה חסך את הצורך לרכך אותן בתוך כוס קפה או שוקו לפני הביס. שנית זה הטעם החדש – לימון ושוקולד צ'יפס לבן. מדובר בשילוב טוב של מתיקות עם חמצמצות, וגם טעמי הלימון והשוקולד הלבן מתחברים יפה ביחד. מבחינתנו, הוא הרבה יותר מוצלח מהטעמים הוותיקים (ומעתה גם הרכים) – עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות שוקולד צ'יפס ופירות יער (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.9 שקלים ל-175 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: שווה לנסות

Snickers Creamy של מרס

בחברה משווקים את המוצר החדש לקראת וולנטיינ'ס דיי. אנחנו תוהים איזו זוגיות תחזיק מעמד אם המתנה שתינתן ביום הזה היא חטיף, מוצלח ככל שיהיה. אין בכך חלילה ביקורת על המוצר – סניקרס הוא חטיף וותיק שנשאר על המדפים משום שלקוחות אוהבים אותו. המוצר החדש אינו משווק במהדורה מוגבלת, כך שאפשר ליהנות ממנו גם אחרי שחג האהבה יעבור. מדובר בחטיף המחולק מראש לשתי חתיכות, והוא משלב, כמובן, חמאת בוטנים, קרמל, בוטנים קצוצים וציפוי של שוקולד חלב. המחיר עד 6.5 שקלים ל-36.5 גרם. להשיג ברשתות המזון והפארם.

בשורה התחתונה: למתנה או כקינוח למפגש ביום האהבה, עדיף להשקיע באפשרות אחרת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר