סניף חדש לבית המשקאות של נפתלי ביפו

ניהול הסניף הופקד בידיו של נפתלי פינצ'בסקי, בעל החברה. לאחר שנים רבות שבהן עסק בניהול הכללי של החברה, חוזר פינצ'בסקי גם למכירה האישית והמקצועית שתמיד אהב

החודש נפתח ביפו, צמוד לחניון בלומפילד, סניף חדש של "בית המשקאות של נפתלי", הגדול ביותר עד כה. בסניף החדש נמכרים משקאות הן בסיטונות למסעדות, לברים ולאירועים והן ליחידים.
ניהול הסניף הופקד בידיו של נפתלי פינצ'בסקי, בעל החברה. לאחר שנים רבות שבהן עסק בניהול הכללי של החברה, חוזר פינצ'בסקי גם למכירה האישית והמקצועית שתמיד אהב.

"מכירת יינות ואלכוהול עבורי היא הרבה מעבר לאספקת סחורה," אומר פינצ'בסקי, "חשוב לי להכיר את הלקוח, לדעת אילו משקאות הוא אוהב, ואם יש זמן אני אפילו אפתח בקבוק ואשב איתו לשיחה, כמו שהיה בתחילת דרכי בתחום, בחנות המשקאות הראשונה. אמנם עכשיו אצטרך לחלק את זמני בין החנות החדשה לניהול מחסן הסיטונות, אך אני רואה בזה השקעה לטווח ארוך ועושה הכול בהנאה".

החנות החדשה המשתרעת על פני כ-250 מ"ר מחולקת לשלושה אזורים: ברחבת הכניסה, ששטחה כ-120 מ"ר וגובהה כ-4 מ"ר, מוצע מבחר אלכוהול גדול ביותר, לצדה אזור של בירות ומשקאות קלים ומשקאות אנרגיה. כשמתקדמים למעמקי החנות מגיעים למחלקה המוקדשת כולה ליין, 80 מ"ר של יינות מהארץ ומהעולם. במחלקת היינות מקבלת את פני הבאים במה מוגבהת ועליה שולחן עץ רחב המיועד לערבי יין ואלכוהול, הרצאות, מפגשי טעימות והשקות של יינות חדשים. ולקינוח – בקצה החנות – חדר יין לצינון היינות היוקרתיים.

מיקום החנות, על קו התפר בין תל אביב ויפו, על ציר מרכזי ושוקק חיים בכניסה לאזור התעשייה, מעודדת תנועה רבה של אנשים. הגישה נוחה מאוד, ויש חניה בשפע (ללא תשלום) בחניון בלומפילד.

לרגל הפתיחה מוצעים המשקאות בסניף החדש במחירי סיטונות, למשל: אבסולוט 1 ליטר ב-68 ₪ ויינות החל מ-20 ש"ח. בהחלט שווה לבקר במקום וכדאי לנצל את תקופת מחירי הפתיחה.

בית המשקאות של נפתלי
רח' שלבים 3, יפו
טל. 03-6831819
www.goodwines.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר