סקר גוליבר: 41 אחוזים מהנוסעים לחו"ל בפסח לא ישמרו על כשרות

מהסקר עולה כי בקרב אנשים אשר נסעו לחו"ל בשנתיים האחרונות, 88 אחוז מאנשים המגדירים עצמם כחילונים לא שומרים כשרות, ובקרב אנשים המגדירים עצמם כמסורתיים – 27.5 אחוזים אינם שומרים על כשרות בחו"ל

לפי סקר שערכה חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, באמצעות חברת מידע שיווקי, עולה כי 41 אחוזים מהנוסעים לחו"ל בפסח אינם שומרים על כשרות, 38 אחוז שומרים במידה זו או אחרת, ו- 8 אחוז בלבד מקפידים על הכשרות.

מהסקר עולה כי בקרב אנשים אשר נסעו לחו"ל בשנתיים האחרונות, 88 אחוז מאנשים המגדירים עצמם כחילונים לא שומרים כשרות, ובקרב אנשים המגדירים עצמם כמסורתיים – 27.5 אחוזים אינם שומרים על כשרות בחו"ל.

עוד עולה מהסקר כי ככל שההשכלה עולה, מידת שמירת הכשרות יורדת. מקרב אנשים בעלי השכלה תיכונית ומטה, 49 אחוזים לא שומרים על כשרות, לעומת כ– 73 אחוז מבעלי השכלה תיכונית ומעלה אשר אינם שומרים על כשרות כאשר הם בחו"ל.

מהסקר עולה כי מרבית הישראלים אשר מתכננים לטוס לחו"ל בפסח, יעשו זאת לאחר ליל הסדר. הרוב המוחלט מהציבור (כ- 90 אחוז) יחגגו את ליל הסדר בבית, אצל חברים או משפחה. היתר יבלו בנופש בישראל או בחופשה בחו"ל.

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, "הרכבת האווירית" לחו"ל תתחיל יום לאחר ליל הסדר, בעיקר מפני שרוב הישראלים מעדיפים לבלות את ליל הסדר בישראל. "השנה אנו מרגישים בעלייה במספר הישראלים הנוסעים לחו"ל, כמו גם במספר הישראלים היוצאים לנופש בארץ. ככל הנראה, שער הדולר הנמוך והמלחמה שהייתה בקיץ, הם שהביאו לביקושים המוגברים", אומר קרפל.

הסקר בוצע עבור גוליבר על ידי מידע שיווקי סי.איי, בקרב 518 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת במדינת ישראל.


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר