עב בשר: ניחוחות עבים של נוסטלגיה

בלב אזור התעשייה פולג נתניה, מצאנו את 'עב בשר", המביאה למבקריה חוויה קולינרית עמוסת טעמים, זיכרונות ילדות וטעם של עוד

בלב אזור התעשייה פולג נתניה (איקאה), מצאנו את מסעדת הביסטרו "עב בשר". של אילן עובד ומשה בלו. מסעדה ייחודית ואיכותית, המביאה למבקריה חוויה קולינרית עמוסת טעמים, זיכרונות ילדות וטעם של עוד.

בימים אלו ממש חוגגת "עב בשר" שנתיים להיווסדה, עם תפריט מנות חדשות והשקת יינות חדשים ממיטב יקבי הבוטיק בישראל. המסעדה מצליחה לעורר גם בציניקנים ביותר, געגועים לילדות ולריחות המשכרים של הקיבוץ והמושב, עם דגש על זיכרונות ילדות. שף המסעדה, ראם אריה, אחראי לתפריט בשרים עשיר ומגוון, וכנראה גם לעובדה כי מדובר במסעדה שהפכה לשם נרדף לבשר איכותי וטוב בקרב הקרניבורים.

פתחנו במנות הראשונות, סביצ'ה סלמון – מנה מדהימה מתובלת בבצל וכוסברה, וחציל קלוי בטחינה ירוקה וסלסה לצד לחם פוקצ'ה ורוטב בלסמי בשמן זית. המנות, בהמלצת המלצרית המקסימה שלנו, התגלו כמעולות, ולכן ביקשנו ממנה גם לבחור עבורנו את היין ואת המנות העיקריות אותן היא דקלמה, וגם ידעה לפרט לנו ממה מורכבת כל מנה ומה ייחודה. מקצוענית, כבר אמרנו?

ההמשך הטבעי להזמנת המנה הראשונה היה שתייה, כשהבחירה נפלה על יין אדום מסדרת סילבר של יקב הבוטיק האיכותי והידוע של אסף קדם, מה שהפך את חווית הטעמים שלנו למשכרת עוד יותר.

עד שהגיעו המנות העיקריות הספקנו להרים לחיים עם מנהל המסעדה אריאל גל, שהתגלה כאיש מקסים בעל ידע נרחב באלכוהול, ואוכל ועבד במיטב המסעדות אריאל גל, עב בשרברחבי הארץ. כך שמעבר לניסיון וטעם אישי איכותי, הוא גם איש שיחה מרתק. את כוס היין השנייה סיימנו בדיוק בזמן בו דווח לנו שהמנות שלנו מוכנות.

אני מודה ומתוודה, עוד לפני שהגיעה ההזמנה לשולחן שלנו, יכולנו להרגיש את הטעמים בפה ואת הריר שעלה בנו ברגע בו הבשרים הוגשו לשולחן, צלויים, ורדרדים ועסיסיים, כמו דוגמנים. אני הזמנתי את המנה – אנטריקוט עב בשר, במשקל 500 גרם, תוך ידיעה שמנה זו תככב על השולחן, במיוחד לאור העובדה כי היא הגיעה עשויה בדיוק במידה, מלווה בצ'ימיצ'ורי, בתוספת תפוחי אדמה אפויים בתנור בציפוי מלח ופלפל. הפרטנר שלי העדיף פילה נימוח במשקל 300 גרם, עסיסי ועשוי מדיום, לצד פירה ביתי וטעים.

למרות שהמנות היו מספקות ולא השארנו מהן פירור, לא ויתרנו על הקרם ברולה כמנת קינוח לצד קפה. בחירה מוצלחת שהוכיחה שמדובר במקום המקפיד על איכות וטעמים גם בפרטים הכי קטנים.

אז למה עב בשר? מעבר לתפריט המדהים, המסעדה מעוצבת כך שתוכלו לאכול בשקט (וזאת מבלי לשמוע את השיחות של המסובים לצדכם), תיהנו ממוזיקה עברית טובה ומגוונת, ותזכו על הדרך למקום עם אווירה חמה של בית ישראלי אותנטי, המתאפיין באלמנטים ישראליים מובהקים, החל מתמונות ילדות נוסטלגיות וכלה בפריטים ישנים כגון רדיו ישן נושן, מדפי ספרים עמוסים, ואפילו סיפולוקס. גם תפריט המקום ייחודי ומעוטר בתמונות ילדות ישנות, כולן בשחור לבן, מארכיון גבעת ברנר ומאלבומו הפרטי של הבעלים,

עב בשר
רח' המחשב 1 א.ת פולג נתניה
טל. 09-8859599  
א'-ש' 12:00-24:00

צילומים: נטאלי סילבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר