עובדי דלתא נותנים "טיפים" לטיולים בקבצי וידאו להורדה מהאתר

צוות האוויר ועובדי דלתא מציגים סדרה ייחודית ובה המלצות לטיולים, עובדות מהנות, וסודות כמוסים על יעדים פופולריים ברחבי העולם

חידוש נוסף מבית דלתא איירליינס המגדיל את חווית הנסיעה, עוד מעבר לטיסה עצמה.
החברה חנכה שירות חדש המאפשר לנוסעים ליהנות מחוויות התיירות שעברו עובדי דלתא במהלך עבודתם ברחבי העולם.
מדובר ב-"SiteSeer Travelcast", סדרה של תוכניות תיירות קצרות הניתנות להורדה חינם. עובדי דלתא, ובעיקר אנשי צוות האוויר, המצויים מדי יום במאות יעדים ברחבי העולם, ישמשו כמדריכי תיירות אישיים אשר חולקים ממומחיותם ומחוויותיהם באמצעות סיורים וירטואליים מהנים המציעים מידע בלתי גלוי, שונה, ואפילו חסכוני על ערים שונות בעולם.

נוסעים יכולים להוריד את קבצי הוידיאו SiteSeer Treavelcast
המהווים את סדרת התיירות הראשונה אי פעם שנוצרה במיוחד לפודקאסט על ידי חברת תעופה, במסגרתה מוצגות בשלב זה בוסטון, בריסל, לוס-אנג'לס, מומביי, ניו-יורק, אורלנדו וסיאול ב- www.delta.com/siteseer.
פודקאסט הוא קובץ מדיה דיגיטאלית אשר מופץ על גבי האינטרנט, והמיועד לשימוש על גבי מחשבים ניידים ונגני מדיה ניידים, דוגמת IPod – ומכאן שהנוסעים יוכלו לקחת עמם את המידע המצוי באתר לאורך כל הטיול שלהם.

ה-SiteSeer Travelcast של ניו-יורק, לדוגמא, חושף שכלבו מייסיס המפורסם מציע קופון של 11% הנחה לתיירים (עם כרטיס זיהוי תקף). מדריכי התיור הוירטואליים של דלתא אף מדגימים שהטעם האותנטי של עיר אינו מצריך שבירת תוכנית חסכון, באשר מטיילים לומדים שהם יכולים לטעום מעדנים מקומיים לא יקרים ועדיין עשירים בטעמם, כמו השוקולד "קוטור" של פייר מרקוליני בבריסל או הקינוח הפירותי "פן" במומביי.

דלתא איירליינס מציעה לנוסעיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-332 יעדים ב-57 מדינות. עם יותר מ-60 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, הוסיפה דלתא יותר קיבולת נוסעים בינלאומית מכל חברות התעופה האמריקאית האחרות במשולב והיא חברת התעופה המובילה על פני האוקיינוס האטלנטי עם טיסות ל-36 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים, דלתא מציעה קרוב ל-700 טיסות שבועיות ל-63 יעדים. בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על 15,000 טיסות בקרוב, המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים.
דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam ושותפיה העולמיים בקוד המשותף, דלתא מציעה טיסות ל-479 יעדים ברחבי העולם ב-105 מדינות. נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-delta.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר