עופוריה: חוויית טבע מותאמת לילדי המאה ה- 21 בשמורת החולה

רשות הטבע והגנים נערכת לעונת נדידת הציפורים – מרכז המבקרים עופוריה יעביר לילדים חוויית רב חושית בדרך לתצפית על הנוף והחי בשמורה עצמה

רשות הטבע והגנים חנכה לאחרונה את אטרקציית הטבע המרכזית שלה בצפון הארץ המהווה את אחד מאתרי המשיכה החווייתיים המרכזיים של הרשות – מרכז המבקרים "עופוריה" בשמורת החולה, שנועד בין השאר לחבר לטבע את הילדים שנולדו לתוך עולם טכנולוגי מתקדם באמצעים חוויתיים ייחודיים.

מרכז "עופוריה" מהווה דוגמא לגישה החינוכית החדשנית שאימצה רשות הטבע והגנים על מנת להנחיל את האהבה לטבע לילדים ולבני נוער באמצעים המוכרים והאהובים עליהם.

במקום מופעלת סימולציה חדשנית בשישה מימדים המאפשרת למבקרים ולילדים להתלוות אל הציפורים הנודדות באולם משוכלל עם כסאות חכמים שמעניקים תחושת תנועה. המבקרים יכולים בשילוב עם אפקטים חווייתיים לעוף יחד עם הציפורים במסען מאירופה הקרה ועד למרכז אפריקה החמה דרך שמורת החולה, ולחוות עם להקות הציפורים מערבולות אויר, גשם רוח וסערות. משקפיים סטראוסקופיות משוכללות מאפשרות כמעט לגעת בציפורים ולחוות את המסע ממקור ראשון.

עוד במרכז המבקרים: סיור בארבעה חללי תצוגה מרהיבים המתארים באמצעי המחשה את סיפורה של שמורת הטבע החולה, ובעלי החיים שבה. חווית הביקור ב"עופוריה" משתלבת עם הסיור בשמורה עצמה ובתצפיות על הציפורים.

מחירי כרטיס משולב לעופוריה ולשמורה:
מבוגר מגיל 18 ומעלה – 33 ₪, ילד מגיל 5-18 – 23 ₪, וילד בגיל 3 עד 5 – 10 ₪.
(המחיר ללקוחות ישראכרט: מבוגר מגיל 18 – 28 ₪, ילד – 18 ₪).



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר