עידית לוגיסטיקת מזון יישמה את מערכת ה-ERP של קו מערכות

הפתרון – CAV ERP, כולל את רכיבי ניהול הייצור, מכירות והפצה, פיננסים, רכש, ניהול מחסנים ומלאי, אבטחת איכות ואחזקת מכונות. היקפו הכספי של הפרויקט, שבוצע על ידי קו מערכות, נאמד בכ-2 מיליון שקלים

עידית לוגיסטיקת מזון, שהקימה את מערך ההפרטה של שירותי ההסעדה של צה"ל, יישמה את מערכת ה-ERP של קו מערכות.
הפתרון – CAV ERP, כולל את רכיבי ניהול הייצור, מכירות והפצה, פיננסים, רכש, ניהול מחסנים ומלאי, אבטחת איכות ואחזקת מכונות. היקפו הכספי של הפרויקט, שבוצע על ידי קו מערכות, נאמד בכ-2 מיליון שקלים.

עידית לוגיסטיקת מזון הינה חברה בבעלות קבוצת אלטל טכנולוגיות, שחברה לרשת מלונות דן ולחברת לוגיסטיקת המזון האמריקנית TWI – זכיינית שירותי לוגיסטיקת מזון של הצבא האמריקני בצפון מערב אירופה, לאספקת שירותי ההסעדה הכוללים בצה"ל. לאחרונה זכתה החברה בפרויקט ההפרטה של שירותי המזון בצבא, וקיבלה על עצמה את האחריות המלאה לשרשרת האספקה לצה"ל, הכוללת רכש חומרי גלם מהתעשייה, ייצור (בישול), הרכבה ואחסון, הפצה ממתקן לוגיסטי מרכזי לאתרי הקצה, חימום והגשה בכל היחידות.

יוסי זיתוני, מנכ"ל עידית לוגיסטיקת מזון, אומר: "החזון שלנו הוא לספק מזון ושירותים נלווים איכותיים, בצורה היעילה ביותר, למערך הלוחם ולכלל היחידות בצבא ההגנה לישראל – לשפר את איכות המזון ושירותי המזון בצה"ל תוך הגדלת היעילות התפעולית והקטנת העלויות. אנו מאמינים כי בחרנו במערכת אשר תאפשר לנו לעמוד בחזון שלנו, והניסיון הרב של קו מערכות בתעשיית המזון ובארגוני שיווק ולוגיסטיקה גדולים, מסייעים לנו לאורך כל תהליך ההטמעה".

אבי פסטרנק, מנהל השיווק והפיתוח העיסקי בקו מערכות, אומר: "בחירת המערכת כללה מפרט דרישות מורכב (RFP). המערכת צפויה לשמש בשנה הקרובה עשרות משתמשים במטה החברה ובעשרות בסיסי צה"ל המשתתפים בפרויקט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר