עלייה ברף הפינוק של אורחים בבתי מלון

עובדי מלון נשלחים לסמינרים של שינה, כדי שיוכלו לייעץ לאורחים כיצד לצבור שעות שינה רבות יותר. אורחים יכולים לבחור מתוך תפריט הכולל 13 סוגים שונים של כרים

מלון בנג'מין שבמדינת ניו יורק, פיתח תוכנית חדשה למנהלים עסוקים הזקוקים למנוחה, אך מתקשים להירדם בשל הג'ט לג לאחר טיסה מאזורי זמן אחרים. כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות.

הנהלת בית המלון שולחת עתה את העובדים שלו לסמינרים של שינה, כדי שיוכלו לייעץ לאורחים כיצד לצבור שעות שינה רבות יותר. השירות מוצע לכל אחד מהאורחים, וכולל גם 'עצות סבתא' יעילות המלוות בשירות מתאים, כמו שתיית חלב חם ועוגיות לפני השינה, הפעלת מכשירים להפצה של ריח לבנדר, מכשירים ל'רעש לבן' החוסם רעשים חיצוניים, מכשיר תראפי מבוסס אור, ויכולת לבחור מתוך תפריט הכולל 13 סוגים שונים של כרים, שביניהם ניתן למצוא כאלה עם התקנים מגנטיים האמורים לשפר את זרימת הדם אצל הלקוח.

גם רשת בתי המלון Kimpton מציעה לאורחים אפשרות לקבל מסאז'ים לפני השינה, שהבולטים ביניהם: מסאז' המבוסס על יין סאקי, אורז, סוכר חום; וטיפול באבנים חמות עם חמאת קקאו.

התייחסות TRENDS: בתי המלון זיהו כבר לפני מספר שנים שמרכיב מרכזי בשביעות הרצון של האורחים הוא איכות השינה שלהם. רבים דיווחו על חוסר יכולת להירדם – ומחקרים שנערכו גילו כי יש לכך סיבות רבות כמו איכות המזרנים, רעשי רקע לא מוכרים, סוג הבד של הסדינים, ועוד.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר