עמי יעקוביאן, מנכ"ל חברת התקשורת TelAway, במתכון לפסטה פנה בשום ובזיליקום

עמי אומר: "מאחר ואשתי ילדה לאחרונה, לקחתי על עצמי את האחריות לבישולים בבית, ואני מתחיל ללמוד סגנונות בישול נוספים. אני מאמין שאם תראיינו אותי שוב בעוד כחודשיים, אוכל לתת לכם כמה מתכוני בשר טובים"

עמי יעקוביאן, מנכ"ל חברת התקשורת TelAway המספקת שירותי סלולר לטסים לחו"ל, מודה ומתוודה שאף פעם לא מצא את מקומו במטבח. "אני מניח שפשוט לא היה לי זמן להתרכז בבישול בגלל שעות העבודה הארוכות, אבל במהלך השנים, כשנמאס לי מאוכל מחומם, התחלתי להתמחות בבישולים קצרים שלא דורשים הרבה השקעה".

עמי למד דרך עצות של חברים (ובעיקר חברות) וממתכונים מספרי בישול שונים שקיבל מתנה ("כנראה שהחברה שלי דאז רצתה לעודד אותי לנסות יותר"), אך בעיקר דרך ניסוי וטעייה.

"היום, לאחר כמה שנים של לימוד עצמי, אני יכול להכין פסטה משובחת בלי הרבה מאמץ, ולאחרונה אפילו ערכתי ארוחת ערב לעובדי החברה וקיבלתי לא מעט מחמאות על הבישולים. אחד המתכונים הכי פשוטים והכי טעימים הוא של פסטה פנה מוקפץ בשום ובזיליקום. אשתי תעיד שזה המתכון האהוב עליה, גם בגלל הטעם העדין וגם בגלל שהוא לא עתיר קלוריות.
מאחר ואשתי ילדה לאחרונה, לקחתי על עצמי את האחריות לבישולים בבית, ואני מתחיל ללמוד סגנונות בישול נוספים. אני מאמין שאם תראיינו אותי שוב בעוד כחודשיים, אוכל לתת לכם כמה מתכוני בשר טובים".


המתכון של עמי יעקוביאן לפסטה פנה טריה מוקפצת בשום ובזיליקום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר