ענף התיירות האקולוגית בישראל גדל ב- 30% מדי שנה

מדי שנה חלה עליה של כ- 30% בענף התיירות האקולוגית בעולם, וסך כל הנתח של התיירות האקולוגית בעולם עומד כיום על 10%. גם בישראל, אתרי תיירות רבים משקיעים משאבים גדולים כדי להפוך ל'אקולוגיים', מכיוון שיש בכך יתרונות רבים – הן מבחינה כלכלית והן מבחינה שיווקית – מותגית

במסגרת יריד התיירות הבינלאומי IMTM 2008 תהיה השנה התייחסות נרחבת לנושא התיירות האקולוגית בישראל, וזאת בהמשך למגמה כלל עולמית של עלייה במודעות בכל מה שקשור בשמירה על איכות הסביבה ותרומה לרווחת הקהילה המקומית.

מדי שנה חלה עליה של כ- 30% בענף התיירות האקולוגית בעולם, וסך כל הנתח של התיירות האקולוגית בעולם עומד כיום על 10%. גם בישראל, אתרי תיירות רבים משקיעים משאבים גדולים כדי להפוך ל'אקולוגיים', מכיוון שיש בכך יתרונות רבים – הן מבחינה כלכלית והן מבחינה שיווקית – מותגית.

מיכל וימר לוריא, מנכ"לית 'תיירות אקולוגית ישראל', ומי שתרצה ביריד התיירות IMTM בפני אנשי מקצוע מתחום התיירות, מסבירה כי ישנם שמונה קריטריונים שלפיהם ניתן להצטרף לרשימת האתרים האקולוגיים, והם: חיסכון ומיחזור מים; חיסכון באנרגיה; מיזעור, הפרדה ומיחזור בפסולת; גינון אקולוגי; עידוד השימוש בתחבורה ציבורית, רכיבה על אופניים והליכה ברגל; רכישת מוצרים מקומיים בדגש על מוצרים אקולוגיים ואורגניים, ותמיכה בשימור משאבי טבע, תרבות ונוף.

בנוסף להרצאה, אורחי היריד מוזמנים לבקר בביתן של 'תיירות אקולוגית ישראל', בו הנציגים יסבירו את חשיבות הנושא וינסו לגייס לשורותיהם עוד אנשים למען הפיכתה של מדינת ישראל לירוקה יותר ובעלת מודעות גבוהה יותר.

IMTM הנו האירוע השנתי המרכזי של ענף התיירות בישראל, ומטרתו לעודד את התיירות הנכנסת, היוצאת ותיירות הפנים בישראל, ולהדק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות ברחבי העולם. זו השנה ה – 14 שבה מתקיים היריד ברציפות. לצד המדינות הזרות ישתתפו ביריד גם נציגים ישראלים – עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה מלונות, חברות להשכרת רכב, וספקי שירותים בתחום התיירות. היריד מאורגן על ידי חברת "ארטרא" ו- Israel Travel News, ונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר