ענק האלכוהול הצרפתי רמי קואנטרו מחפש רכישות

קבוצת האלכוהולת השנייה בגודלה בצרפת, אשר מכרה את עסקי השמפניה שלה השנה, הודיעה כי העדיפות נשארת אמנם לצמיחה אורגנית של עסקיה, אך היא גם מסוגלת להוציא מיליארד דולר על רכישה של מותג אחד או שניים כדי להוסיף לפורטפוליו

ענק האלכוהול הצרפתי רמי קואנטרו הודיע כי הוא מחפש רכישות, זאת לאחר דיווח על תחזית לגידול משמעותי ברווחים השנה בעקבות עליה חדה ברווחי המחצית הראשונה של שנת העסקים שהסתיימה ב- 30 בספטמבר.

קבוצת האלכוהולת השנייה בגודלה בצרפת, אשר מכרה את עסקי השמפניה שלה השנה, הודיעה כי העדיפות נשארת אמנם לצמיחה אורגנית של עסקיה, אך היא גם מסוגלת להוציא מיליארד דולר על רכישה של מותג אחד או שניים כדי להוסיף לפורטפוליו שלה הכולל את קוניאק רמי מרטן, ליקר קואנטרו, ורום מאונט גיי.
הקבוצה אינה מעוניינת במותג קוניאק או וודקה, אלא בוויסקי סינגל מאלט, ליקרים פרמיום, או אפילו האלכוהול הסיני Baijiu.

ז'אן מארי לבורדר, מנכ"ל רמי קואנטרו, אמר כי לקבוצה הנשלטת ע"י משפחת הריאר דובריי, יש אסטרטגיה בינלאומית המתבססת על אלכוהולים עיליים אשר הניבו 22.4% מהרווח התפעולי שלה במחצית הראשונה של השנה, בה הגיע הרווח הנקי ל- 71.7 מיליון דולר.

לבורדר אמר כי אסטרטגיית הפרמיום בה מחיר משקאות רמי קואנטרו הנו לפחות 25 דולר לבקבוק, עזרה לבודד את החברה מהצרות הכלכליות האופפות את אירופה וארה"ב כיום.

אירופה וארה"ב היוו כל אחת כ- 30% מהמכירות, בעוד אסיה – בעיקר סין – תרמה 40% למכירות.
קוניאק רמי מרטן הנו רב המכר באסיה, והאזור מהווה 61.7% מכלל מכירות המותג.
לבורדר דחה חששות מתלות יתר בסין, ואמר כי סין הנה הזדמנות פנטסטית למכירות אלכוהולי פרמיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר