עסקית נוסח הקומה ה- 11: מנות תוניסאיות לצד בשרים על הגריל

השף איתן מזרחי מאחד כוחות עם המבשלת רחל יחיה. התוצאה: שילוב של קפדנות קולינרית ומאכלים תוניסאיים ביתיים. החיבור עם השף הוליד הצלחה, ולקוחות חוזרים למסעדה אורחים מחו"ל כדי לחוות את השילוב בין אוכל בייתי אמיתי לבין מנות בשר עשויות ומוקפדות

מסעדת הקומה האחת עשרה במלון קראון פלזה סיטי סנטר, במגדלי עזריאלי ת"א, מציעה ארוחת צהרים עסקית

בה מגיש השף איתן מזרחי מבחר של מנות בשריות, ומשלב אותן באהבה רבה עם מטעמיה של רחל יחייה – אישה עם סיפור – האמונה על סדרת מנות פתיחה שמוגשות לשולחן, אשר כולן על טהרת המאכלים הביתיים המזוהים עם המטבח התוניסאי.

 

רחל יחיה נולדה בתוניס לפני יותר מחמישים שנה, ומגיל צעיר הייתה עוברת בין המטבחים של נשות השכונה כשהיא לומדת ועוקבת בסקרנות אחר מטעמיהן ושיטות ההכנה. משעלתה לארץ חלמה על מקום משלה בו תוכל להציע מן המאכלים אותם למדה להכין בתקופת ילדותה.

 

החיבור עם השף איתן מזרחי הוליד הצלחה, ולקוחות חוזרים למסעדה לא אחת עם אורחים מחו"ל כדי לחוות שוב את השילוב המוצלח בין אוכל בייתי אמיתי לבין מנות בשר עשויות ומוקפדות.

 

העסקיות "בקומה ה-11" מוגשות החל מהשעה 12:30, מתחילות עם Wellcome Drink קיצי ומרענן. פוקצ'ה קריספית מלווה בסדרת מטבלים מגיעה מיד אחר כך. הבחירה בארוחה היא בין מגוון של מנות עיקריות בשריות המוגשות עם מבחר של תוספות משתנות.

רחל יחייה מכינה מדי יום סדרה של מנות פתיחה אשר מוגשות כחלק בלתי נפרד מהארוחה, וכך, לפני אנטרקוט או פילה מהגריל, ניתן ליהנות ממנות כמו חריימה בייתי, תבשיל קוסקוס, מסבחה, ירקות מוחמצים, חציל טבעי קלוי ועוד.

כל זאת, בתוספת של כוס יין אדום או לבן על חשבון הבית, תמורת 99 ₪.

 

מלון קראון פלזה סיטי הוא מלון העסקים הראשון בישראל. המלון נפתח במאי 2008 במגדל המרובע של מגדלי עזריאלי. המלון הינו מלון בוטיק עירוני ומודרני.  במרומי הקומה האחת עשרה של המלון נמצאת המסעדה המעוצבת. במקום מגישים ארוחות בוקר, ארוחות עסקיות, וארוחות ערב על טהרת הבשרים. במקום גם בר סושי איכותי בהכנה פרונטלית.

 

הקומה ה-11
מלון קראון פלזה סיטי סנטר
רח' מנחם בגין 36 ת"א
טל. 03-7774067

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר