עצמאות הימים: Independence of the Seas מתכוננת להפלגת הבכורה

ספינת השיט הגדולה והחדשנית עומדת להפליג ב-2008, כחלק מסדרת אוניות הענק 'פרידום' מבית רויאל קאריביין אינטרנשיונל שיושקו באירופה

רויאל קאריביין אינטרנשיונל הודיעה על תוכניתה להשיק במאי 2008 בבריטניה את ספינת השיט Independence of the Seas, השלישית במספר בסדרת הספינות החדשה 'Freedom'.
בהיותה אחת משלושת ספינות השיט החדשניות והגדולות ביותר בעולם, כאשר השתיים האחרות הן הספינות האחיות 'Freedom of the Seas ' ו-'Liberty of the Seas', תהיה Independence of the Seas הספינה הגדולה אי פעם שנמל הבית שלה הוא באירופה.

"צעד משמעותי זה הוא חלק מאסטרטגיית רויאל קאריביין של פיתוח עסקי בינלאומי והתרחבות לשוקי הקרוזים המתפתחים", מסר אורי שנבל מנכ"ל סנורמה שרותי תיירות, נציגת חברת רויאל קאריביין אינטרנשיונל בישראל. "רויאל קאריביין הבחינה בגידול העצום בתעשיית הקרוזים באירופה, והשקת דור חדש זה של ספינות ענק לבריטניה ימשיך לפתח את הפעילות הבינלאומית של רויאל קאריביין, ויחזק את ענף הקרוזים כאפשרות חופשה מפתה למטיילים באזור".

Independence of the Seas הנמצאת בשלבי בנייתה האחרונים במספנה בפינלנד, תועבר לרויאל קאריביין אינטרנשיונל במאי 2008, כאשר בה חידושים רבים שטרם היו באונית קרוזים, ביניהם: סימולטור גלישה, פארק מים אינטראקטיבי, משטח החלקה על קרח, קיר טיפוס וזירת אגרוף. הספינה, לה תפוסה של 3,634 אורחים, תפליג בקיץ 2008 מסאות'המפטון בבריטניה.

סנורמה שרותי תיירות הינה חברת תיירות סיטונאית ונציגת חברות הקרוזים Royal Caribbean, Celebrity cruises, ו-Silversea, ומתמחה בתחום אוניות השייט.
סנורמה הינה בעלת הזיכיון של חברת "ארקיע" באזור חיפה והצפון, ומתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי נישה, כגון וילות מפוארות בכרתים וקפריסין והשכרת יאכטות מפוארות בטורקיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר