ערב יינן: פרופ' עודד שוסיוב מיקב כרמי יוסף ב"פרי הגפן" בנווה צדק

פרופ' עודד שוסיוב, היינן והבעלים של יקב כרמי יוסף, יעביר הרצאה בה יציג את יקב כרמי יוסף, כולל הסברים על שיטות הגידול המיושמות בכרם, ההיבטים השונים של ייצור היין, והתהליכים המייחדים את יקב כרמי יוסף

יקב כרמי יוסף (ברבדו) יתארח בחנות היין "פרי הגפן" בנווה צדק. האירוע יתקיים ביום חמישי 10 בינואר 2008 בשעה 19:30, תל אביב.

פרופ' עודד שוסיוב, היינן והבעלים של יקב כרמי יוסף, יעביר הרצאה בה יציג את יקב כרמי יוסף, כולל הסברים על שיטות הגידול המיושמות בכרם, ההיבטים השונים של ייצור היין, והתהליכים המייחדים את יקב כרמי יוסף.

כמו כן, הוא ישים דגש על הבדלי ייצור בין יינות "עולם חדש" מול יינות "עולם ישן", יסביר את הקשר בין שתיית יינות "העולם החדש" ובריאות, ועל ארומת הפרי המהווה מנגנון פיתוי לבעלי חיים ומקור הנאה ביין.

היינות שילוו את הערב הם: שרדונה ברבדו 2006, מרלו ברבדו 2005, וקברנה סוביניון ברבדו 2005.

פרופ' עודד שוסיוב הוא מומחה עולמי בנושא הגברת הארומה של יינות באמצעות אנזימים. מחקריו עוסקים בביוטכנולוגיה ובתהליכים המשפיעים על איכות היין.
יקב כרמי יוסף נמצא בבעלותם של הייננים פרופסור בן עמי ברבדו ופרופסור עודד שוסיוב. פרופסור בן עמי ברבדו, חבר הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים הוא מאבני התווך של חקלאות גפן היין המודרנית בארץ ובעולם.

משפחת שוסיוב החלה בגידול ענבי יין לפני כ- 120 שנה.
הכרמים והיקב נמצאים ליד כרמי יוסף בשיפולי הרי יהודה, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן.
בעלות המשפחות על הכרמים והיקב מאפשרת לברבדו ושוסיוב שליטה מלאה על אופן הטיפול בכרם ליצירת ענבים באיכות מעולה. בכרם מתבצעות פעולות זמירה, דילול אשכולות וטיפול בנוף הצמחי להשגת רמת יבול אופטימלית תוך מעקב אחר התפתחות הסוכר, החומצות, חומרי הצבע ותכולת המינרלים בעלים ובפרי. כמו כן מתבצע טיפול בעקה, להעצמת ארומת הפרי בעת הבציר.

מחיר ההרצאה: 80 ש"ח לאדם.
ניתן לרכוש בקבוקי יין בהנחה של 10 אחוז בערב זה.


פרי הגפן
רח' אחד העם 4 נווה צדק ת"א
טל. להזמנות: 03-5169168

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר