fbpx

פורום עמותות התיירות בצפון בקמפיין פרסום תחת הסיסמה 'תכניס קצת גליל לחיים'

לאחר סיום המלחמה בצפון, שבמהלכה נפגע קשות ענף התיירות באזור, חברו יחד כל חברי פורום עמותות התיירות ובכוחות משותפים מבקשים לקדם ולעודד את התיירות באזור ולהחזיר את הצפון למפת התיירות של הישראלי הנופש
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

פורום עמותת התיירות הכוללת את הגולן, גליל עליון, צ.ח.ר, סובב כנרת, עמקים, נצרת, ארץ התמר, גליל מערבי והתאחדות מלונות טבריה, יצא בקמפיין פרסומי חדש לעידוד התיירות בגליל תחת הסיסמה "תכניס קצת גליל לחיים".

לאחר סיום המלחמה בצפון, שבמהלכה נפגע קשות ענף התיירות באזור, חברו יחד כל חברי פורום עמותות התיירות ובכוחות משותפים מבקשים לקדם ולעודד את התיירות באזור ולהחזיר את הצפון למפת התיירות של הישראלי הנופש.

הקמפיין נועד להגביר את מודעות הציבור לאפשרויות הנופש הרבות שמציע הגליל, ולהביא לידיעה את מבחר הפעילויות והאירועים המתקיימים באזור, במיוחד בתקופת החגים.
הקמפיין מחולק לשלוש תקופות. בתקופה הראשונה, עד לראש השנה, הושם דגש על חופשה בגליל, בתקופה השניה, עד לסוכות, הדגש הוא באירועים המתקיימים באזור, ובתקופה השלישית, לאחר סוכות, יקדמו את נושא החופשה בגליל בתקופת החורף.

הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום פורמדיה בתקציב של כמיליון ₪, והוא מתפרסם בעיתונות הארצית, במגזינים ובאינטרנט.


Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה