פורום עמותות התיירות בצפון בקמפיין פרסום תחת הסיסמה 'תכניס קצת גליל לחיים'

לאחר סיום המלחמה בצפון, שבמהלכה נפגע קשות ענף התיירות באזור, חברו יחד כל חברי פורום עמותות התיירות ובכוחות משותפים מבקשים לקדם ולעודד את התיירות באזור ולהחזיר את הצפון למפת התיירות של הישראלי הנופש

פורום עמותת התיירות הכוללת את הגולן, גליל עליון, צ.ח.ר, סובב כנרת, עמקים, נצרת, ארץ התמר, גליל מערבי והתאחדות מלונות טבריה, יצא בקמפיין פרסומי חדש לעידוד התיירות בגליל תחת הסיסמה "תכניס קצת גליל לחיים".

לאחר סיום המלחמה בצפון, שבמהלכה נפגע קשות ענף התיירות באזור, חברו יחד כל חברי פורום עמותות התיירות ובכוחות משותפים מבקשים לקדם ולעודד את התיירות באזור ולהחזיר את הצפון למפת התיירות של הישראלי הנופש.

הקמפיין נועד להגביר את מודעות הציבור לאפשרויות הנופש הרבות שמציע הגליל, ולהביא לידיעה את מבחר הפעילויות והאירועים המתקיימים באזור, במיוחד בתקופת החגים.
הקמפיין מחולק לשלוש תקופות. בתקופה הראשונה, עד לראש השנה, הושם דגש על חופשה בגליל, בתקופה השניה, עד לסוכות, הדגש הוא באירועים המתקיימים באזור, ובתקופה השלישית, לאחר סוכות, יקדמו את נושא החופשה בגליל בתקופת החורף.

הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום פורמדיה בתקציב של כמיליון ₪, והוא מתפרסם בעיתונות הארצית, במגזינים ובאינטרנט.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר