פורום שיווק התיירות בגליל מקדים לפברואר את 'גו גלילי' – המיזם לעידוד התיירות הנכנסת לצפון

במסגרת המיזם יוזמנו 150 סוכני תיירות ועיתונאים מרחבי העולם לסיור תיירותי בצפון

בצל המשבר התיירותי הקשה בארץ בכלל, ובצפון בפרט, יוזם פורום התיירות בצפון את 'גו גלילי' – מיזם לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, במסגרתו יוזמנו בחודש פברואר הקרוב כ- 150 עיתונאים וסוכני תיירות מרחבי העולם לסיור תיירותי בצפון.

בשל המשבר התיירותי החליט פורום 'גו גלילי' להקדים את קיום המיזם התיירותי לחודש פברואר הקרוב, ולא בסוף 2007 כפי שתוכנן בתחילה.

מטרת ה'גו גלילי' לחשוף בפני האורחים מחו"ל אתרי תיירות חדשים לצד ותיקים, תוך דגש על תחושת הביטחון השוררת בצפון הארץ לאחר מלחמת לבנון שהובילה לגל ביטולים של קבוצות תיירים מחו"ל.
המטרה הסופית היא שאותם סוכנים ועיתונאים יחזרו לארצותיהם, ובפיהם בשורה על ההיצע הרחב של אפשרויות נופש בגליל, תוך יצירת אהדה תקשורתית שתצליח בסופו של דבר להחזיר לצפון את התיירים מרחבי העולם.

הגליל נחשב ליעד מרכזי בחבילת הטיול של התיירות הנכנסת, בשל המקומות הקדושים הרבים לנצרות המהווים נקודת משיכה מרכזית בתכנון הביקור בישראל.

אבי זנדברג, יו"ר התאחדות מלונות טבריה ויו"ר פורום גו גלילי, אומר: "צפון המדינה נתפס בעיני התיירים מחו"ל כאזור שהחיזבאללה הרס ומסוכן לביקור. תפיסה זו המיתה כליל את התיירות הנכנסת למדינת ישראל ולצפון, ולכן 'גו גלילי' הפך מנדבך נוסף במערך השיווק של הגליל, לגורם המרכזי והחשוב שאנו תולים בו תקוות רבות".

150 העיתונאים וסוכני התיירות יגיעו ממדינות שונות ברחבי העולם, ובהן ממרכז אירופה ומזרחה, ארה"ב וקנדה. נבחרו נציגים מאותן מדינות שיש מהן טיסות סדירות לישראל ובתדירות מירבית, ובהן נמצא פוטנציאל רב של תיירים.

'גו גלילי' הינו מיזם משותף של הפורום לשיווק הגליל: משרד התיירות, אל על, ההתאחדות מלונות טבריה, עיריית טבריה, עמותות התיירות עמק הירדן ורמת הגולן, צח"ר (צפת וחצור הגלילית) והרשות לפיתוח הגליל, שחברו יחד כחלק מהמאמץ הלאומי המשותף להחזרת תנועת התיירות הנכנסת לישראל ולצפון הארץ, והושקעו בו למעלה ממיליון ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר