פורטל הקפה הישראלי מציג: מיכלי פלא

הטרנד שכבש את העולם מגיע גם אלינו, אלו הם "מיכלי פלא", המשחק החדש והמשגע שכבש את "חובבי הלייף סטייל": אילו הם חובבי הקפה המושבעים, וסתם חובבי גאדג'טים מעוצבים בתחום אביזרי המטבח, שמשתגעים כל פעם בחיפוש אחר "הדבר הבא" בעיצוב והלייף סטייל

הטרנד שכבש את העולם מגיע גם אלינו, אלו הם "מיכלי פלא", המשחק החדש והמשגע שכבש את "חובבי הלייף סטייל": אילו הם חובבי הקפה המושבעים, וסתם חובבי גאדג'טים מעוצבים בתחום אביזרי המטבח, שמשתגעים כל פעם בחיפוש אחר "הדבר הבא" בעיצוב והלייף סטייל.

אחסון הקפה בתנאים נכונים ישמור על טריותו לאורך זמן. חובבי הקפה יודעים כי אוייב מספר אחד של פןלי הקפה הוא האויר הגורם לתהליכי חימצון אשר פוגעים בטעמו וטריותו של הקפה.
דרך האחסון האידיאלית לקפה היא באריזת ואקום, וכך אריזה שנפתחה או פולי קפה טריים שזה עתה עברו קלייה, נשמרים באופן המקצועי והבריא ביותר.

היות ומוצרי המזון המאוחסנים כיום במקרר ובארונות המטבח – חשופים ללחות, לתהליכי חמצון, להתפתחות בקטריות ועובש, אשר פוגמים בטריותם של המוצרים עד כדי הפיכתם לבלתי אכילים, ל"מיכלי הפלא" יש משאבת אוויר פשוטה( במכסה ), המאפשרת לרוקן את המשאבה מהאוויר במהירות, תוך יצירת וואקום וסגירה הרמטית – כך שנזקי החמצן והלחות פוחתים באופן דראסטי.

אופן ההפעלה:
ידית שאיבה מותקנת במכסה המיכל, מאפשרת ריקון ידני של האוויר לפי בחירתנו. כפתור בולט הנשאב אל המכסה – מסמן את רמת הואקום הקיימת במיכל. לחיצה על כפתור השחרור מחזירה את האוויר למיכל – והופכת את הפתיחה לפשוטה וקלה.

מיכלי הפלא של "קיט נט" הוא מיכל הואקום היחידי מסוגו ישראל. הוא אינו משמר ריחות וטעמי לוואי, ועומד בדרישות מכון התקנים. פטנט מיכלי הפלא הוא פטנט עולמי ברישיון בארה"ב, טייוואן, יפן, גרמניה וסין.

"מיכלי הפלא" המעוצבים, מגיעים במבחר של גדלים וצורות ,כך שנותנים את המענה המושלם בתחום האקססוריז למטבח ולחובבי הקפה.


סט 4 חלקים : CAFÉ-14010.6 /1.1 / 1.7/ 2.5 ליטר. בצבע קפה אטום לקרינה.

סט 2 חלקים :CAFFA 1201 cd 0.6 ליטר / 1.1 ליטר בצבע קפה .

סט 2 חלקים מלבני :SVC-2201 AB 1.7 ליטר /2.5 ליטר .


הזמנות באתר coffeeshop.co.il ובטלפון 1-700-70-12-13

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר